رفیعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف است+ جدول

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای مناطق شرقی کشور رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف است+ جدولکبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز برای مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، امروز در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان(تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی)، ارتفاعات کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

رفیعی با اشاره به اینکه فردا بیشترین بارش ها به غرب سواحل دریای خزر محدود می شود،بیان کرد: روز چهارشنبه استان های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا محدوده تنگه هرمز و اواخر هفته دریای خزر مواج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پدیده خاصی برای استان تهران پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: امروز آسمانی صاف و در برخی ساعات وزش باد برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، امروز حداکثر دما برای تهران 29 درجه سانتی گراد و حداقل برای فردا صبح 18 درجه سانتی گراد خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان امروز شهرکرد با دمای بالای 4 درجه سانتی گراد را خنک ترین مرکز استان اعلام کرد و گفت: امروز استان اهواز با 42 درجه بالای صفر، بوشهر و یزد با 37 درجه سانتی گراد گرمترین مرکز استان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 3 مهرماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار