اخبار باشگاه استقلال؛

دعوای بین المللی استقلال و پرسپولیس امروز کلید خورد/ آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان نوروزى

تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس امروز دعوای سوپر جام را بین المللی کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر باید در حساس ترین دیدار نیم فصل به مصاف پرسپولیس برود.

میثم تیموری، مرتضی آقاخان، محسن کریمی و داریوش شجاعیان چهار بازیکنی هستند که به دلیل دوران مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

نیومایر هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا در این دیدار غایب است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز پنجم مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نامه ارسالی استقلال به دادگاه عالی ورزش رسید

پس از اعلام رای کمیته استیناف مبنی بر بازنده شدن استقلال در دیدار سوپرجام، مدیران این باشگاه مدعی شدند این رای برخلاف قانون است و به زودی به دادگاه CAS شکایت می‌کنند. وکیل باشگاه هم پس از جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به این پرونده، امروز «سه شنبه» شکایت استقلالی‌ها را به دادگاه بین المللی ورزش ارائه کرد.

دعوای بین المللی استقلال و پرسپولیس امروز کلید خورد/ آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان نوروزى

فشار قانونی استقلال به ساناک

ساناک مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل بیماری مادرش ایران را ترک کرد، همچنان با آبی پوشان پایتخت قرارداد دارد. مدیران باشگاه استقلال به این مربی اعلام کردند که در صورتی که قصد بازگشت را ندارد تکلیف وضعیت خود را مشخص کند.

استقلالی‌ها درصدد هستند تا با فسخ قرارداد ساناک مشکلی آن‌ها را تهدید نکند.

برنامه تمرینی امروز استقلالی‌ها

با صلاحدید وینفرد شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز عصر در یک نوبت تمرینات خود را برای رویارویی مقابل پرسپولیس پیگیری می‌کنند.

تمرین آبی پوشان پایتخت ساعت ۱۷ در زمین صنایع دفاع برگزار می‌شود و اصحاب رسانه نیز ۲۰ دیققیه ابتدایی تمرین می‌توانند در کنار آبی پوشان باشند.

زمان نشست خبرى شفر در دربى ۸۸

وینفرد شفر سرمربی استقلال ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران قبل از شهرآورد تهران خواهد بود.

دل گرمى‌هاى شفر به دروازه بان استقلال

با توجه به نیمکت نشینى این روزهاى حسین حسینى دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال، شفر به صورت خصوصى با این بازیکن صحبت کرد و  به حسینى براى آینده دل گرمى داد.

فتحی و تاج دیدار کردند

در این دیدار درباره موضوعات مربوط به صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه،بحث ارز دوباشگاه و سایر مباحث مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

ضيافت شام استقلالى ها

مديران باشگاه استقلال و اعضاى اين تيم امشب در ضيافت شام شركت مى كنند.

آبى پوشان با جمع شدن دور يكديگر آماده بازى دربى هشتاد و هشتم مى شوند.

استراحت شفر به فرمانده استقلال

فرشيد باقرى  بازیکن تيم فوتبال استقلال كه طى روزهاى گذشته دچار سرماخوردگى شده طبق نظر شفر امروز تمرين نكرد تا با استراحت كامل به دربى ٨٨ برسد.

آخرين وضعيت مصدومان استقلال از زبان نوروزى

 امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت نویمایر گفت: نویمایر روز سه شنبه در محل تمرین استقلال حاضر شد و شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد. این بازیکن در تمرین تست های عملکردی را پشت سر گذاشت و به این نتیجه رسیدیم تا این بازیکن روند درمانی خود را ادامه دهد و هفته آینده پس از ارزیابی مجددا درباره ایشان اظهار نظر خواهد شد.

نوروزی در ادامه درباره وضعیت باقری خاطر نشان کرد: فرشید باقری نیز با توجه به احساس ضعف بدنی در این جلسه تمرینی استراحت می کند و از فردا در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

كلاس داورى براى استقلالى ها

استقلالى ها امشب در ضيافت شام حضور پيدا كردند و در اين بين برخى از پيشكسوتان باشگاه با كادر فنى و بازيكنان تيم به خوش و بش پرداختند.

جدا از صرف شام ،يكى از داوران مطرح فوتبال كشورمان نيز در ضيافت شام استقلالى ها حاضر شد تا برخى از نکات کلیدی داورى را به بازيكنان در آستانه دربى ٨٨ گوشزد كند.

 شاگردان شفر در آستانه دربى ٨٨ با حضور در اين كلاس بيشتر با مسائل داورى آشنا مى شوند تا به نوعى در بازى مقابل پرسپوليس به مشكل نخورند.

 استقلالى ها ٧٤ سالگى باشگاه را جشن گرفتند

 بازيكنان ،كادر فنى ،مديران و پيشكسوتان باشگاه استقلال در ضيافت شام امشب در آستانه دربى ٨٨ با حضور در تالار،٧٤ سالگى اين باشگاه را جشن گرفتند و براى اين مراسم كيك نيز در نظر گرفته بودند.


بیشتر بخوانید:

تمرين استقلالى ها زير نظر مربيان

فتحی: استقلال نیاز به هماهنگی بیشتر دارد

رئیس سازمان خصوصی سازی: هنوز مجوزی برای مزایده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده ایم


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار