سومین یادواره سنگرسازان بی‌سنگر در اردبیل برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی سومین یادواره سنگرسازان بی سنگر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و ما با جان و دل این راه را ادامه می دهیم.

وی با بیان این که شهدا و ایثارگران درس بزرگی به ما آموختند گفت: مهم ترین رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان این که امروز رسالتی خطیر و حساسی بر عهده جهادگران است افزود: همانطور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی بزرگی دست یافتند ما نیز باید در وضعیت اقتصادی از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

نیکشاد با اشاره به این که با توجه به این که استان اردبیل یک قطب کشاوری مهم کشور است و نقش مهمی در تامین محصولات کشاورزی و اشتغال زایی دارد افزود: تلاش باید در این عرصه دوچندان شود تا گام بزرگی در پیشرفت استان برداشته شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: دشمنان درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با بصیرت ملت ایران نقشه های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می شود.

معاون استاندار اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا رسالت خطیری است که همگان باید به آن توجه کنیم.

بهمن حسین زاده بیان کرد: در حال حاضر عبور از جنگ اقتصادی نیازمند تلاش بی وقفه است که سازمان جهاد کشاور ی نقش اساس در این حوزه دارد.

وی بیان کرد: برای تحقق 20 هزار شغل در استان تا پایان سال برنامه ریزی شده که از این تعداد 7هزار شغل مربوط به حوزه جهاد کشاورزی استان است.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به این که استان اردبیل قطب کشاورزی کشور است توجه ویژه به این حوزه مهم است و با مدیریت و برنامه ریزی اساسی باید بتوانیم استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

حسین زاده گفت: داشته هایمان را مدیون خانواده های شهدا هستیم چرا که امنیت کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل یک قطب کشاوری مهم کشور است

برچسب ها: شهدا ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار