پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سوم مهرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سوم مهرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 16 میلیون تومان حقوق می‌گیرم نه 27 میلیون، آنچه روحانی باید در دفاع از هشتادمیلیون ایرانی بگوید، مسعود رجوی هنوز زنده است و لوایح پالرمو و پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود از جمله اخبار پربازدید (سه شنبه) 3 مهرماه است.

16میلیون تومان حقوق می‌گیرم نه 27 میلیون/ هر وقت زنگنه فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد، من هم منتشر می‌کنم

نماینده مردم ایذه و باغملک درباره ادعای دریافت حقوق 27 میلیونی خود و افزایش تعداد نمایندگان حقوق بگیر از وزارت نفت مسائلی را افشا کرد.

16میلیون تومان حقوق می‌گیرم نه 27 میلیون/ آنچه روحانی باید در دفاع از هشتادمیلیون ایرانی بگوید/ مسعود رجوی هنوز زنده است

آنچه روحانی باید در دفاع از هشتادمیلیون ایرانی بگوید

هشتاد میلیون ایرانی امروز منتظر دفاع رییس جمهور از حقوق و منافع کشورشان در هفتادو سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل هستند.

لوایح پالرمو و پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گفت: لوایح پالرمو و مبارزه با پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.

اگر سپاه وارد فعالیت اقتصادی نمی‌شد، دولت قدرت نداشت که مملکت را جمع‌وجور کند/ اعزام رزمندگانِ ایرانی به لبنان در زمان جنگ تحمیلی با اطلاع شورای عالی امنیت ملی بود

سردار حاج جعفر جهروتی از رزمندگان اطلاعات عملیات 8 سال دفاع مقدس بود که همچنان در این روزها نیز سنگر دفاع را خالی نکرده است.

روحانی باید تخلفات ترامپ را با صدای بلند اعلام کند/مجمع عمومی سازمان ملل بهترین فرصت برای به چالش کشیدن آمریکاست

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم گفت: در مجمع عمومی سازمان ملل باید اعتراض مناسبی نسبت به نقض توافق بین المللی از سوی آمریکا صورت گیرد.

16میلیون تومان حقوق می‌گیرم نه 27 میلیون/ آنچه روحانی باید در دفاع از هشتادمیلیون ایرانی بگوید/ مسعود رجوی هنوز زنده است

رئیس‌جمهور امشب در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کند

رئیس‌جمهور امشب در هفتاد و سومین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند.

منافقین جانی‌ترین گروه‌ تروریستی هستند/ مسعود رجوی هنوز زنده است

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: گروهک تروریستی منافقین تنها گروهی است که در یک جنگ ضد کشور خودش اقدام کرده است.

عوامل تروریستی حادثه اهواز را در خارج از کشور هم تعقیب خواهیم کرد

رضایی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها را در خارج از کشور هم تعقیب خواهیم کرد تا اقدامی علیه آن‌ها انجام دهیم.

16میلیون تومان حقوق می‌گیرم نه 27 میلیون/ آنچه روحانی باید در دفاع از هشتادمیلیون ایرانی بگوید/ مسعود رجوی هنوز زنده است

دشمن در محاسبات خود نسبت به مردم ایران همچنان دچار خطای راهبردی است

سپاه در بیانیه ای، جنگ تحمیلی نظام سلطه و استکبار را عامل اقتدار و درخشش امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران در پهنه عالم دانست.

تجربه مثبتی از پیشنهاد به روحانی نداریم/رئیس‌جمهور اشتباه انتخاب نوبخت را تکرار نکند/امیدواریم روحانی تصمیمات معقولی برای آینده بگیرد

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به توصیه‌ناپذیری روحانی گفت: بزرگان اصلاحات در پنج سال گذشته به روحانی پیشنهاداتی بسیاری را مطرح کردند که رئیس‌جمهور عملا هیچ توجهی به آنان نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
حقوقش پایین هست بنده خدا زیاد کنید گناه دارد واقعا باید در مقابل یک کارگر خجالت کشید و گفت حقوقم این هست یک کارگر چه بگوید با حقوق 700هزارتومانی .
-
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
نماینده چکار می کند که 16 میلیون می گیرد باید 5تا 6 میلیون بگیرند
آخرین اخبار