گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هشدار وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در گیلان و غرب مازندران/ آسمان تهران صاف است+ جدول

کارشناس هواشناسی گفت: با وجود شدت بارش طی امروز و فردا در گیلان و غرب مازندران، احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

هشدار وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در گیلان و غرب مازندران/ آسمان تهران صاف است+ جدولفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر برای مناطق اردبیل،گیلان و غرب مازندران بارش باران و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی،گستره بارش ها علاوه بر مناطق اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز به گلستان و شرق مازندران نیز می رسد و روز جمعه بارش با شدت کمتری در این مناطق ادامه دارد.

به گفته گودرزی با وجود شدت بارش طی امروز و فردا در گیلان و غرب مازندران،احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور پدیده خاصی را نداریم، بیان کرد: همچنین از اواخر وقت روز جمعه سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت افزود: امروز آسمان تهران صاف و آفتابی است و اوایل وقت امشب وزش باد ملایم را خواهیم داشت.

گودرزی در پایان بیشینه و کمینه دمای استان تهران را 29 و 18 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: تا اواخر هفته تغییرات دمایی محسوسی برای تهران پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 4 مهرماه

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار