علت خروج اردوغان از سالن مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی ترامپ فاش شد

یک خبرنگار تُرک علت خروج رجب طیب اردوغان از سالن مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی دونالد ترامپ را در توئیتر فاش کرد.

علت خروج اردوغان از سالن مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی ترامپ فاش شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک خبرنگار ترک گفت شایعه منتشر شده در مورد اینکه رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در زمان سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سالن را ترک کرد، صحت ندارد.

خروج رجب طیب اردوغان از سالن محل نشست مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی دونالد ترامپ از سوی برخی به عنوان نشانه اعتراض قلمداد شد. اما یک خبرنگار ترک در توئیتر خود نوشت اردوغان سالن را ترک کرد تا برای سخنرانی خود به عنوان نفر بعد از ترامپ آماده شود.

در حالی که بسیاری از رسانه ها شایعاتی را در مورد خروج اردوغان از سالن در زمان سخنرانی ترامپ منتشر کردند، رجب سویلو خبرنگار روزنامه صباح ترکیه حقیقت را در این باره اعلام کرد. وی در توئیتر خود نوشت اینکه اردوغان در زمان سخنرانی ترامپ سالن نشست را ترک کرد حقیقت ندارد. او تنها به اتاق دیگری رفت تا برای سخنرانی آماده شود. زیرا سخنرانی وی بعد از ترامپ برنامه ریزی شده بود.


بیشتر بخوانید: یک بام و چند هوای اردوغان/ گفتگوی روسای جمهور ترکیه و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل!


رجب طیب اردوغان در حاشیه هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با دونالد ترامپ دیداری کوتاه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
افرین
آخرین اخبار