بیش از 50 درصد منطقه 2 اصفهان زمین های کشاورزی است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت : بیش از ۵۰ از درصد منطقه دو شهرداری اصفهان یا خارج از محدوده است یا زمین‌ها کاربری کشاورزی دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد کیهانی مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اظهارکرد: همزمان با صدور مجوز انتقال ۱۲ کارگاه موزاییک‌سازی، کارگروه امور زیربنایی استانداری اصفهان همچنین تغییر کاربری ۱۲ پلاک در منطقه بختیاردشت برای استقرار این کارگاه‌ها را تأیید و مجوز آن را صادر کرد.

وی با بیان اینکه انتقال کارگاه‌های موزاییک‌سازی از منطقه ۱۸ هکتاری مابین خیابان شهیدان و خیابان امام خمینی(ره) آرزوی ۳۰ ساله شهروندان ساکن در این منطقه بوده است، تصریح کرد: از سال‌ها قبل شهرداران زیادی برای ساماندهی موزاییک‌سازان دغدغه داشتند، اما در دوره جدید با پیگیری‌های مدیریت شهری اصفهان و تلاش بی‌وقفه ۱۰ ماه اخیر منطقه دو شهرداری همچنین با تعامل خوب شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و استانداری اصفهان، مجوزهای لازم برای انتقال ۱۲ کارگاه موزاییک‌سازی و همزمان تغییر کاربری ۱۲ پلاک در منطقه بختیاردشت برای انتقال و ساماندهی این کارگاه‌ها صادر شد تا یکی از چالش‌های مهم این منطقه مرتفع شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: بیش از ۵۰ از درصد منطقه دو شهرداری اصفهان یا خارج از محدوده است یا زمین‌ها کاربری کشاورزی دارد، همچنین بخش زیادی از مشاغل به نوعی جزو مشاغل مزاحم شمرده می‌شود، از این رو تمرکز شهرداری رفع مشکلات مشاغل مزاحم و ساماندهی آن‌ها است.

وی افزود: دریافت مجوز انتقال ۱۲ کارگاه موزاییک‌سازی این منطقه از کارگروه امور زیربنایی استانداری و به طور همزمان دریافت مجوز تغییر کاربری ۱۲ پلاک در منطقه بختیاردشت برای انتقال و ساماندهی این مشاغل، موفقیتی بزرگ در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم این منطقه به شمار می‌رود.

کیهانی خاطرنشان کرد: مدارک مربوط به ۱۱ پلاک موزاییک‌سازی دیگر نیز به کارگروه امور زیربنایی استانداری ارسال شده تا پیگیری‌ها و مراحل آن طی شود و در ادامه با مساعدت ویژه استانداری و راه و شهرسازی پلاک‌های بعدی را نیز ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه دو در تلاش است تا خدمت‌رسانی خوبی به مردم این منطقه داشته باشد، گفت: اگر روند فعالیت با همین سرعت پیش رود، می‌توان اعلام کرد که این منطقه از مشاغل مزاحم آزاد می‌شود و مشکلات آلایندگی موجود در این منطقه به واسطه فعالیت مشاغل مزاحم رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

وضعیت تغییر کاربری زمین های منطقه 2 شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.