دودانگه:مسئولان باید مشکلات مالی ورزش ملی را حل کنند/کشتی زمین بخورد،ورزش ایران زمین می خورد

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:مسئولان نباید اجازه دهند مشکلات مالی و اقتصادی گریبانگیر ورزش ملی کشور شود.

اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت های مطرح شده مبنی بر عدم اعزام تیم ملی به رقابت های جهانی گفت:متأسفانه خبرهایی به گوش می رسد که تیم ملی کشتی آزاد به رقابت های جهانی مجارستان اعزام نخواهد شد و در خوش بینانه ترین حالت با چند کشتی گیر راهی این مسابقات خواهد شد.

وی ادامه داد: به هرحال کشتی به عنوان پرافتخارآفرین ورزش کشور در رقابت های مهمی همچون بازی های آسیایی و المپیک ها مدال آور بوده و به نوعی با مدال های خود از ورزش ایران دفاع کرده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد:با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ارزی، مسئولان فدراسیون کشتی دیگر قادر نیستند تیم های خود را به مسابقات اعزام کنند و این روند از تورنمنت های بین المللی که مهمترین راه آماده سازی تیم های ورزشی است شروع شد اما مسئولان چاره ای برای این موضوع نکردند و الان کار به جایی رسیده که تیم های ملی کشتی بزرگسالان به عنوان پرافتخارترین تیم های ورزشی کشور در رقابت های المپیک، جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیایی نمی توانند به مهمترین رقابت کشتی در دنیا اعزام شوند.

دودانگه اظهار داشت: مسئولان نباید اجازه دهند مشکلات ارزی و اقتصادی گریبانگیر ورزش ملی کشور شود چراکه بخش اعظمی از مدال های ایران در مسابقات مهم را کشتی گیران بدست می آورند و اگر کشتی زمین بخورد ورزش ایران زمین خواهد خورد و ما در المپیک 2020 توکیو ضرر می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته باید بگویم که مشکلات تنها برای فدراسیون کشتی نیست و سایر فدراسیون ها نیز در وضعیت خوبی به سر نمی برند و اگر مسئولان چاره ای برای این موضوع پیدا نکنند ورزش قهرمانی کشور افت شدیدی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:خیرآبادی:تیم امید به جهانی اعزام نشود فاجعه است!/امیدوارم شرمنده کشتی گیران نشویم


انتهای پیام/

واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به عدم حضور در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار