آغاز کلاس‌های دانشگاه پیام نور از ۷ مهر ماه

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از آغاز کلاس‌های این دانشگاه از شنبه (۷ مهر ماه) خبر داد.

آغاز کلاس‌های دانشگاه پیام نور از ۱۵ مهر ماهسعید صادقی، رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  با بیان اینکه جذب دانشجویان از شنبه این هفته در دوره‌های کارشناسی بدون آزمون و از طریق سوابق تحصیلی انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های این دانشگاه نیز از شنبه (۷ مهر ماه) آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند بدون کنکور و گرفتن تسهیلات وارد دانشگاه شوند، افزود: دانشگاه پیام نور کمترین هزینه را در سطح دانشگاه‌ها اخذ می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان اظهار داشت: برای رفاه دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفتیم و دانشجویان می‌توانند از طریق صندوق رفاه، بنیاد علوی و بانک انصار برای پرداخت شهریه‌های خود اقدام کنند.

صادقی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت کوچکترین هزینه از طریق تسهیلاتی که بانک انصار به آنان اعطا می‌کند وارد دانشگاه شوند، گفت: برای دوره کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، دوره کارشناسی ارشد ۲/۵ میلیون تومان و برای دکتری ۷/۵ میلیون تومان می‌توانند پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال برگزاری دوره آمادگی مقطع کارشناسی ارشد هستیم، افزود: کلاس‌های این دوره ها از ۱۵ مهر ماه شروع می‌شود و متقاضیان تحصیل بدون کنکور می‌توانند به مراکز دانشگاه پیام نور سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه آزمون‌های این دانشگاه آنلاین است،  تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند در شهر خود آزمون دهند و آزمون‌ها نیز کتاب محور است.

انتهای پیام/ ع

جذب دانشجویان پیام نور در دوره‌های کارشناسی بدون آزمون

برچسب ها: اخبار علمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.