فرمانده دوران دفاع مقدس؛

آمریکا با اصل نظام ایران مشکل دارد

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا با اصل نظام ایران مشکل دارد و شعار ما در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا " هیهات من الذله " است چرا که رفتار و الگوی ما برگرفته از حماسه عاشورا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده دوران دفاع مقدس ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات مرصاد در نمایشگاه رزمی فرهنگی اردبیل اظهار داشت: وقتی که امام راحل با استفاده از قدرت ایمان و پشتوانه ملت استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد ایران به قدرت سوم جهان تبدیل شد و از آن زمان دشمنان این نظام برای ضربه زدن به انقلاب تمام سعی خود را کردند و در راس آنها آمریکا از هیچ دشمنی برای مقابله با نظام مقدس ایران دریغ نکرده و این دشمنی پایان ندارد.

وی گفت: آمریکا با اصل نظام ایران مشکل دارد و شعار ما در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا " هیهات من الذله " است چرا که رفتار و الگوی ما برگرفته از حماسه عاشورا است. در حال حاضر شاهد هستیم که یک اجتماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی ایران پدید آمده و هفته فاع مقدس زمان خوبی برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله  و مقابله با رژیم بعثی که از حمایت کشورهای غربی برخوردار بوده است که در واقع دفاع مقدس امتداد واقعه عاشورا است و مردم تسلیم نخواهند شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پایه‌گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی یاران در کشور، آمریکا دشمنی خود را با این نظام آغاز کرده و قطعا این دشمنی‌ها از جانب استکبار جهانی به پایان نمی‌رسد.

سردار نوعی اقدم بیان کرد: همان طور که دیدیم جبهه مقاومت در سوریه نیز با خمیرمایه ایثار و شهادت در جنگ دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در برایر گروهک‌های تکفیری و تروریستی دست‌نشانده استکبار جهانی قهرمانانه جنگید و پیروز میدان شدیم.

وی گفت: این موضوع نشان از اقتدار نیروهای مسلح همیشه قهرمان ایران دارد که در تاریخ ثابت کردند اجازه نمی‌دهند هیچ گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد و در تمامی صحنه‌ها آماده جانفشانی هستند. عملیات مرصاد یادآور رشادت رزمندگان در برابر صدام و منافقانی بوده که به تحریک آمریکا و رژیم بعثی برای مقابله با ایران تجهیز شدند که هدف آن‌ها هجوم به پایتخت در دو روز بود.

انتهای پیام/ح

دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران پایانی ندارد

 

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار