بخشی زاده در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت لوازم یدکی غیرقابل پیش بینی است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات گفت: درحال حاضر تا قیمت دلار ثابت نشود نمی‌توان قیمت لوازم یدکی را پیش بینی کرد.

غلامرضا بخشی زاده رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیر نوسان نرخ ارز بر لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات اظهار کرد: قیمت لوازم یدکی متاثر از بازار ارز و غیرقابل پیش بینی است .

وی ادامه داد: درحال حاضر اتحادیه‌ها به تاجران اعلام کرده اند که تامین کالای مورد نیاز کامیون داران، حمل و نقل برون شهری در اولویت کاری باشد .

وی، با اشاره به اینکه در صنعت لوازم یدکی خودرو کالای مورد نیاز موجود است افزود: در شرایط کنونی به دلیل نوسان هرروزه قیمت ارز ، نمی‌توان قیمت لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات را پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید: وقتی پیش فروش خودرو دردی از بازار آشفته دوا نمی‌کند 


بخشی زاده، با بیان اینکه رکود در سال گذشته دراین صنف موجب شده که کالا به فروش نرسد اظهار کرد: در طی شش ماه گذشته کالا سفارش شده، اما هنوز به مقصد نرسیده است چرا که آن‌ها هنوز از گمرک ترخیص نشده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین، با بیان اینکه هم اکنون، بازار از نظر لوازم یدکی با کمبودی مواجه نیست افزود: تنها زمانی می‌توان این کمبود را در بازار احساس کرد که خودروی جدیدی در بازار ورود کند.

انتهای پیام/

بازار از نظر لوازم یدکی با کمبودی مواجه نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار