در سی و هفتمین سالگرد آایت الله هاشمی نژاد (ره) صورت می‌گیرد؛

افتتاح کلینیک تخصصی شهید هاشمی نژاد در مشهد

در مراسم گرامیداست سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد (ره)، کلینیک تخصصی به نام این شهید در ۸ مهر در مشهد افتتاح می‌شود.

افتتاح کلینیک تخصصی شهید هاشمی نژاد در مشهدحجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد در ۷ مهر از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در مسجد گوهرشاد مراسمی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی  افزود: گل ارایی و درج اطلاعیه مراسم بر سر مزار شهید بزرگوار در روز‌های ۶ و ۷ مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: همچنین در ششم مهر دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان برمزار ان شهید می‌روند و در ۷ مهر نیز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد به نصب بنر و برپایی نمایشگاه و برگزاری گرامیداشت می‌پردازند.

سلطانی بیان کرد: در تاریخ ۸ مهرماه ساعت ۱۰ صبح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید هاشمی نژاد (ره) با حضور مسئولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت:معاونت شهرداری و اجتماعی شهرداری مشهد نسبت به فضا سازی خیابان‌هایی که به نام شهید هاشمی نژاد (ره) اقدام می‌کند و همچنین صدا و سیما و مطبوعات استانی به تبیین زندگی شهید والا مقام و مصاحبه با بازماندگان می‌پردازند.

همچنین مبلغان همزمان با ماه محرم و به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد به تنویر زندگانی، افکار و نحوه شهادت ان شهید می‌پردازند.
 
انتهای پیام// آ.م
 

شهرداری مشهد نسبت به فضا سازی خیابان‌هایی که به نام شهید هاشمی نژاد (ره) است اقدام می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار