مارسلو دربی مادرید را از دست داد

مدافع ملی پوش تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت، نمی تواند این تیم را مقابل اتلتیکو مادرید همراهی کند.

مارسلو دربی مادرید را از دست دادبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های رئال و اتلتیکو مادرید فردا شب در چارچوب هفته هفتم لالیگا در سانتیاگو برنابئئو به مصاف هم خواهند رفت.
اما مارسلو مدافع برزیلی رئال که در بازی چهارشنبه شب برابر سویا از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شد دربی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد.
دقیقه 73 بازی رئال مادرید و سویا بود که مارسلو مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و رئال هم که هر سه تعویضش را انجام داده بود مجبور شد ده نفره دقایق باقی مانده را ادامه دهد و با شکست سنگین سه بر صفر زمین را ترک کند.
تیم پزشکی رئال امروز شدت مصدومیت مارسلو را تایید و عنوان کرد زمان بازگشت این بازیکن برزیلی به ترکیب تیم بستگی به چگونگی روند بهبودی او دارد.
پیش بینی می شود که مارسلو بین سه تا چهار هفته نتواند رئال را همراهی کند و دیدار برابر آلاوز در لالیگا و زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست بدهد.
لوپتگی در بازی فردا شب علاوه بر مارسلو، ایسکو را نیز به دلیل مشکل آپاندیس در اختیار نخواهد داشت اما دنی کارواخال و اودریوسولا را که در بازی برابر سویا غایب بودند،خواهد داشت.ضمن این که خاوی سانچز جوان به جمع تیم اصلی رئال اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

رئال مادرید 4 - لگانس 1/صدرنشینی با درخشش بنزما

مراسم برترین های فیفا 2018/ مودریچ بهترین بازیکن فوتبال جهان شد +تصاویر



انتهای پیام/


غیبت مارسلو در دربی مادرید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار