برگزاری مسابقه رکوردگیری تیراندازی بزرگسالان قهرمانی استان آذربایجان غربی

مسابقه رکوردگیری تیراندازی بزرگسالان قهرمانی استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

قربانی رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌ مسابقه رکوردگیری تیراندازی بزرگسالان قهرمانی استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  جهت انتخاب و اعزام نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور  برگزار شد.

وی ادامه داد:در پایان این مسابقات که در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد، در رشته تفنگ بانوان تینا گودرزی با ثبت رکورد ۶۰۹.۶ در جایگاه  اول، ساحله احمدی با ثبت رکورد ۵۸۲.۱ در جایگاه دوم و زهرا شکری با ثبت رکورد ۵۷۰.۶ در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی گفت:در بخش تفنگ آقایان نیز حمید گلشانی با رکورد ۵۵۲.۶ امتیاز اول و مهدی عباسی قره قشلاقی با رکورد ۴۵۶.۸ امتیاز مقام دوم را بدست آوردند.

قربانی بیان کرد:همچنین در رشته تپانچه بانوان خانم‌ها زهرا ربانی با رکورد ۵۳۱، ندا ارومیه پاک با رکورد ۵۲۷ و افسانه صادقی با رکورد ۵۱۹ امتیاز اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد:در بخش آقایان نیز میلاد طالبی، محمد رضاپور قوشچی و میثم حیدری با ثبت رکورد ۵۶۵، ۵۶۰ و ۵۵۱ به ترتیب اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور از تاریخ ۹۷/۷/۱۶ به مدت ۱۰ روز در سالن ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات تیراندازی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.