اخبار باشگاه استقلال؛

ماجرای جلسات اعضای کمیته فنی استقلال با شفر چیست؟

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در جلسه ای با شفر به دنبال بررسی نتایج آبی پوشان پایتخت هستند .

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نتایج اخیر تیم فوتبال استقلال قرار بود اعضای کمیته فنی باشگاه درباره وضعیت فعلی تیم نشستی را با یکدیگر برگزار کنند تا نسبت به نقاط قوت و ضعف تیم تصمیم هایی را لحاظ کنند .

در همین راستا این اعضا با برگزاری جلسه با مدیران و در حضور شفر درباره عملکرد ضعیف تیم صحبت های مورد نیاز را انجام می دهند تا در ادامه راه مشکلی وجود نداشته باشد .صحبت های صورت گرفته در راستای اولتیماتوم نیست و اعضای کمیته فقط برای پیشرفت تیم و ارائه راهکار های جدید برای تقویت تیم با سرمربی آبی پوشان سخن خواهند گفت .

دستیار جدید شفر مشخص می شود

با توجه به خروج ساناک از کادر فنی تیم فوتبال استقلال به همین دلیل احتمال دارد یک فرد جدید ایرانی در صورت نیاز شفر و البته با اعلام به میدران از سوی سرمربی تیم به کادر اضافه شود که البته تا به این لحظه تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است .

با این وجود اگر شرایط برای حضور یک دستیار جدید در کادر شفر فراهم شود احتمال دارد یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه این مسئولیت را عهده دار شود .

در حال حاضر اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال متشکل از پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجومطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه است و در صورت نیاز شفر یکی از این نفرات می تواند جایگزین ساناک شود .

برنامه تمرینی امروز استقلالی ها

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز عصر در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند .

آبی پوشان پایتخت برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت های جام حذفی باید تمرینات خود را پیگیری کنند تا در روز سه شنبه هفته جاری با حضور در اهواز به مصاف حریف خود بروند .

جلسه معارفه مدير جديد آكادمى استقلال

پس از بركنارى ورمزيار از آكادمى استقلال ،محمد مومنى جايگزين وى شد و در نهايت صبح امروز مدير جديد آكادمى استقلال با حضور در ساختمان اين آكادمى جلسه معارفه خود را بر گزار كرد

در این مراسم که پرویز مظلومی عضو کمیته فنی، مباشری معاون اجرایی و خطیر معاون ورزشی باشگاه نیز حضور داشتند، پس از معارفه مومنی، سرمربیان و مدیران تیمهای آکادمی باشگاه در خصوص آخرین شرایط تیمها و فعالیت های خود گفت و گو کردند. مومنی نیز در خصوص برنامه های خود برای برای آکادمی و حل مشکلات تیم‌های پایه، با مربیان و مسئولان تیم‌ها صحبت كرد.

نيوماير بازى با نفت مسجد سليمان را از دست داد

نيوماير به دليل مصدوميت از ناحيه انگشت پا همچنان تحت درمان است و اين بازيكن ديدار مقابل نفت مسجد سليمان در چارچوب رقابت هاى جام حذفى را از دست داد.

سخنگوى کمیته فنى استقلال مشخص شد

پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال شد و وى از این پس جدا از اینکه عضو کمیته فنى است در نقش سخنگو نیز ایفاى نقش مى کند.

ارسال لایحه دفاعیه استقلال درباره سوپر جام به CAS

پس از شکایت استقلال به دادگاه عالى ورزش درباره رای سوپر جام در نهایت مدیران این باشگاه تا چند روز آینده لایحه دفاعی خود را به این دادگاه ارسال می‌کنند.

پیشنهاد کمیته فنى استقلال به شفر

با توجه به برگزارى اولین نشست اعضاى کمیته فنى باشگاه استقلال اعضا این کمیته تصمیم گرفتند که تیم براى تقویت بیشتر نیاز به یک گلزن و کادر فنى هم به دستیار جدید نیاز دارد.

با این وجود تصمیم گیرنده نهایى شفر است و اعضا تنها پیشنهاد خود را در اولین نشست به دست شفر رساندند.

تقسیم کار براى مربیان استقلال در آستانه سفر اهواز

تیم فوتبال استقلال از تاریخ ١٠ مهر تا ١٤ مهر ماه باید در ٢ بازى در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر و جام حذفى بعه مصاف نفت مسجد سلیمان برود در همین راستا تصمیم گرفته شده تا فیلیپ با حضور در تهران بازیکنان مصدوم را تمرین و آماده بازى کند و در نهایت طاهرى دیگر دستیار شفر با حضور در تهران آبى پوشان را به رقابت در اهواز برساند.


بیشتر بخوانید:

تغییر احتمالی در کادر فنی استقلال!

خوش و بش شفر با قائدی در تمرین استقلال + عکس

مومنی جانشین ورمزیار در آکادمی استقلال شد

شفر به دیدار مدیران استقلال رفت


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار