معاون اول قوه قضاییه در زنجان؛

با محتکران همانند مفسد برخورد خواهد شد

معاون اول قوه قضاییه بر لزوم برخورد با محتکران تاکید کرد و گفت: مواد اولیه باید وارد چرخه کار و تولید شود و اگر کسی موحب احتکار این مواد شد همانند مفسد برخورد خواهد شد.

با محتکران همانند مفسد برخورد خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین اژه ای معاون اول قوه قضاییه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمریکا با تمام حامیان کفر تلاش دارند اسلام و عدالت ایران اسلامی را از پای در بیاورند گفت: در شرایط کنونی باید با قوت، صبر ، تلاش و ایمان همان راه آغازین خودمان را ادامه دهیم.

وی افزود: دشمن در این برهه از زمان نیز شکست خواهد خورد، چرا که ایرانیان به پشتوانه خون شهدا در مقابل ظلم و خودخواهان ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای بابیان اینکه قوه قضاییه باید با تدبیر به مسایل اجتماعی و اقتصادی چاره ای بیندیشد افزود: تلاش کنیم پاسخگوی خوبی برای مرم باشیم تا زمینه سواستفاده برای دشمنان را فراهم نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای با بیان اینکه دشمن سعی دارد با شایعه پراکنی در جامعه یاس و تا امیدی را رواج دهد کفت: باید با روحیه جهادی و انقلاب شایعه پراکنی دشمن را خنثی کنیم.

وی بر لزوم‌ برخورد با محتکران هم تاکید کرد و گفت: مواد اولیه باید وارد چرخه کار و تولید شود و اگر کسی موحب احتکار این مواد شد همانند مفسد بر خورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلیمن اژه ای افزود:در این مساله پرونده متخلفین با صحت و سرعت پیگیری می شود.

وی به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و‌گفت: عزاداری های ماه محرم در پایتخت شور‌ و شعور حسینی عظمت تاریخ عاشورا را تکرار‌ می کند و این شور و شعور مردم استان زنجان در کشور مثال زدنی است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز قوه قضائیه باید با محتکران که در زمین دشمن بازی کرده و با دشمن همکاری می‌کنند، به شدت برخورد کند، گفت: در برخورد‌ها باید مصلحت کشور را در نظر بگیریم، چرا که مثلا وقتی محتکری مواد اولیه مورد نیاز کشور را احتکار کرده است، باید ضمن برخورد با وی پرونده را سریع بررسی کنیم، چون آن مواد اولیه نیاز کشور است.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه در رسیدگی سریع به پرونده‌ها نباید دقت را فدای سرعت کنیم، ادامه داد: باید با عدالت پرونده‌ها را بررسی کنیم.

در این مراسم از تلاش های جعفر گل محمدی قدردانی و حجت السلام صادقی نیارکی به عنوان رییس کل دادگستری استان زنجان معرفی شد .

انتهای پیام/ن

آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
اگر برخورد جدی شود .