دستگیری کلاهبرداران تلفنی در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی 2 کلاهبردار تلفنی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،فرمانده انتظامی سردشت افزود: یکی از کلاهبرداران با شناسایی افرادی که در حساب بانکی آنها پول وجود داشت،شماره تماس سوژه را برای کلاهبردار دیگر می فرستاد تا وی با آنها تماس تلفنی برقرار کند.

سرهنگ فیض الله علیزاده بیان کرد: فرد کلاهبردار خودش را یکی از اقوام دور و یا یکی از مسوولان شهرستانی معرفی می کرد تا با استفاده از نوع دوستی مردم آنها را فریب داده و با این گفته که در شهری غریب هستم و پولی در حساب ندارم، سوژه های خود را به انتقال وجوه مورد نظرشان تشویق می کرد.

وی ادامه داد: پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی سردشت قرار گرفت و پس از کار اطلاعاتی دقیق و فنی، کلاهبردار اصلی در یکی از شهرهای شمالی استان دستگیر و بلافاصله نسبت به دستگیری همکار وی نیز اقدام شد.

سرهنگ علیزاده بیان کرد: این افراد به 58 فقره کلاهبرداری از مردم در بازجویی های فنی پلیس اعتراف کردند که 20 فقره از آنها در سطح شهرستان سردشت اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ع

دستگیری کلاهبردارن در سردشت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.