تفتیان: المپیک مسابقه‌ای نیست که در کوتاه مدت نتیجه گرفت /در هر پروسه شکست وجود دارد

دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی گفت: المپیک مسابقه ای نیست که بتوان با برنامه چند روزه نتیجه گرفت و برای درخشش در این مسابقات به زمان بیشتری نیاز است.

حسن تفتیان در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قراردادهای مالی ملی پوشان دوومیدانی اظهار داشت: مطمئنا این مبالغی که باشگاه ها برای ملی پوشان در نظر می گیرند خیلی ناچیز است و بهتر است از سمت باشگاه ها بیشتر حمایت شویم. در ضمن حق دوومیدانی این نیست، زیرا ورزش اول المپیک است و باید بیشتر از این ها مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم بدون دغدغه فکری برای کشورمان مدال بیاوریم.

او در مورد وضعیت اونتانون گای هم بیان داشت: قرارداد او تا بازی های آسیایی جاکارتا بود و باید یک برنامه ریزی بهتر از سوی مسئولان فدراسیون دوومیدانی صورت بگیرد تا قراردادش برای مدت طولانی تری تمدید شود، زیرا مسابقات مهمی تا المپیک توکیو در پیش است و به طور حتم حفظ او خیلی می تواند هم حائز اهمیت و هم مثمر ثمر واقع شود. بیشتر رقیبان از الان کارشان را برای توکیو شروع کرده اند و با یک برنامه ریزی مناسب تمام هدف گذاری شان بر این است تا در المپیک خوش بدرخشند منتهی من هنوز خودم هم نمی دانم که با چه مربی قرار است ادامه همکاری داشته باشم. انشاالله هر چه زودتر این وضعیت پایان یابد.

تفتیان در ادامه افزود: المپیک مسابقه ای نیست که بتوان با برنامه چند روزه نتیجه گرفت و برای درخشش در این مسابقات به زمان بیشتری لااقل سه سال نیاز است. در 95 درصد مسابقاتی که حضور یافته ام به نتایج خوبی رسیده ام، به طوری که در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان و سایر رقابت هایی که شرکت داشتم ، توانستم به افتخارات خوبی نائل شوم. اگر چه در هر پروسه کاری شکست هایی هم وجود دارد و این اتفاق هم نه برای من بلکه برای سایر ورزشکاران نامدار جهان هم رخ می دهد.

قهرمان دوی سرعت آسیا در پایان بیان کرد: در جاکارتا هدف گذاریم موفقیت آمیز نبود اما با این وجود نمی شود سر یک مسابقه کاسه کوزه ها را روی مربی آوار کرد، عملکرد گای را مورد انتقاد قرار داد. البته بازی های آسیایی از اهمیت به سزایی برای کشورمان برخوردار است اما قول می دهم در مسابقات آینده این نتیجه را جبران کنم.


بیشتر بخوانید:

واکنش تفتیان به غیبتش در فینال دوی صد متر

سپهرزاد: مسئولیت من در تیم دوومیدانی استقلال تنها جذب نفرات است

غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟


انتهای پیام/

اظهارات تفتیان درباره شرایطش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار