هرکه داردهوس کرببلا بسم الله؛

آغاز به کار دفتر موقت کنسولی عراق در اراک/ صدور مستقیم ویزای اربعین در استان مرکزی

دفتر موقت کنسولی عراق در اراک آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دفتر موقت کنسولی عراق در اراک/ صدور مستقیم ویزای اربعین در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دفترموقت کنسولی عراق در اراک به منظور صدور مستقیم ویزای اربعین در کنار سازمان حج و زیارت استان مرکزی واقع در اراک، بلوارفاطمیه راه اندازی شد.

سال‌های گذشته روادیدزائران اربعین استان مرکزی در قم و تهران صادر می‌شد، اما امسال برای رفاه حال زائران و پیگیری با پیگیری مسئولان این استان صدور روادید در استان مرکزی انجام می‌شود.

اسکندری سرپرست حج و زیارت استان مرکزی  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: بمنظور سهولت بیشتر مردم استان مرکزی  جهت ثبت نام و اعزام برای پیاده روی اربعین، برای اولین بار دفتر کنسولگری موقت عراق در اراک راه اندازی شد.

اسکندری با بیان اینکه امسال برای تهیه هر ویزا ۴۱ دلار معادل ۳۸۵ هزار تومان تعیین شده است افزود: در استان مرکزی ۴۰ دفتر زیارتی فعال است که برای تسهیل در کار ۱۰ دفتر هم به صورت موقت در این ایام اضافه شده است.

وی اضافه کرد: حج و زیارت استان مرکزی با راه اندازی این دفتر در اراک علاوه بر صدور ویزا برای هم استانی‌ها برایارائه خدمات کنسولی به استان‌های همجوار هم آمادگی خود را اعلام کرده است.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته ۵۷ هزار نفر از استان مرکزی برای پیاده روی بزرگ اربعین ویزا گرفتند که پیش بینی می‌شود امسال نیز تا ۶۰ هزار نفر افزایش یابد.

بزرگترین اجتماع انسانی در کره زمین گردهمایی حماسه حسینی اربعین است و این موضوع نشان دهنده تاثیر عمیق فرهنگ عاشور و یک افتخار برای ملت ایران و شیعیان است.

انتهای پیام / ج 

افتتاح دفتر موقت کنسولی عراق در اراک

برچسب ها: اخبارسیاسی ، اربعین97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.