صبور: اولین کسی خواهم بود که قانون را اجرا می‌کنم/ به دنبال افزایش درصد جانبازی ام نیستم

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه گفت: قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها را اجرا خواهم کرد و هیچ مشکلی بابت کناره گیری از ریاست فدراسیون ندارم.

محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ی اینکه مشمول قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته ها می شود، اظهارکرد: هر قانونی که تصویب می شود افراد باید از آن تبعیت کنند و اولین نفر خواهم بود که این قانون را اجرا می کنم و هیچ مشکلی بابت کنارگیری از ریاست فدراسیون ورزش های سه گانه ندارم، ولی به هیچ وجه این قانون را قبول ندارم، این قانون ضعف هایی دارد که باید قبل از به تصویب رسیدن اصلاح می شد اما به هر حال موظف هستم که قانون را اجرا کنم.

هر فردی که رئیس فدراسیون سه گانه شود حتما به آن کمک خواهم کرد و اگر مشاوره ای را هم بخواهد حتما به او مشاوره می دهم ، مدیون نظام جمهوری اسلامی هستم زیرا برای من هزینه های زیادی کرده است و در هر زمینه ی دیگری که باشد به فعالیت ادامه خواهم داد.

او در ادامه افزود: در حال حاضر 35 درصد جانبازی دارم که این درصد برای سال 65 است و با توجه به وخیم تر شدن شرایطم درصد جانبازی ام از 50 درصد هم می گذرد. در سال 95 قرار بود درصد جانبازی ام افزایش یابد اما به دنبالش نرفتم و قصد ندارم تا زمانی که سمتی را برعهده دارم آن را دنبال کنم.

کارهای زیادی برای فدراسیون ورزش های سه گانه انجام داده ام و مشکلات را تا حدودی برطرف کرده ام و امیدوارم وزارت ورزش تلاش کند تا رشته سه گانه به روزهای خوب خود بازگردد.


بیشتر بخوانید: عملکرد تنها نماینده‌ی سه گانه ایران در جاکارتا

اُفت آشکار کاروان ورزشی ایران از اینچئون تا جاکارتا/ وقتی مسئولان فقط نیمه پُر را می بینند!

نماینده کشورمان در مسابقات سه گانه بازی‌های آسیایی چهاردهم شد


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.