فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

بیش از ۳ تن مواد مخدر از بونکر حمل گازکشف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت:با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراز یک دستگاه خودرو تریلر بونکر گاز بیش از ۳ تن مواد مخدر کشف شد.

بیش از ۳ تن مواد مخدر از بونکر حمل گازکشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  سردار کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی کشور به این استان توسط یکدستگاه خودرو تریلر بونکر گاز بلافاصله موضوع در دست بررسی و رصد اطلاعاتی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن حضور در محور‌های ورودی استان در بامداد هشتم مهر ماه موفق به شناسایی خودرو تریلر شده و نسبت به متوقف نمودن آن اقدام نمودند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی  گفت: با توجه به وجود باقیمانده گاز در داخل بونکر و خطرات احتمالی اقدامات تامینی مناسب با حضور کارشناسان مربوطه انجام که در نتیجه در بازرسی از داخل بونکر مقدار ۳ تن و ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف که در همین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

کشف مواد مخدر در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار