پربازدید‌های علمی پزشکی؛

آخرین جزئیات از پرتاب «شریف‌ست» و اعزام انسان به فضا/ درمان جای جوش صورت با آرد نخودچی/ دارو‌های ایرانی که امید درمان بیماران خاص می‌شوند/ بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای سالمندان

پربازدیدهای علمی پزشکی؛به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

معده را با مربایی عجیب تقویت کنید/ خواص پوست پرتقال برای درمان افسردگی/ ترش مزه‌ای که قاتل سرطان مردانه می‌شود/ با این میوه سرفه‌های پاییزی را فراموش کنید

محققان طب سنتی معقتد هستند که مصرف رب انار قبل از صبحانه بسیاری بیماری‌ها را درمان می‌کند، از این رو توصیه می‌کنند که قبل از صبحانه یک قاشق رب انار بخورید.

بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای سالمندان/ بعد از ۳۰ سالگی مراقب سلامت بدنتان باشید
یک متخصص تغذیه گفت: بعد از ۳۰ سالگی، با کاهش عملکرد دستگاه گوارش، به مرور عملکرد دیگر دستگاه‌های بدن نیز تغییر پیدا می‌کند.

رتبه بندی معلمان» هنوز در دستور کار کمیسیون‌های دولت قرار نگرفته است/ فرآیند تصویب لایحه زمان‌بر است

بطحایی گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی از نظر مالی مشکل چندانی نداریم، اما فرآیند تصویب در دولت و مجلس زمان‌بر است.

طول دوره سرماخوردگی را کاهش دهید + اینفوگرافی
سرما خوردگی گاهی با مصرف دارو از بین نمی‌رود، اما در طب گیاهی روش‌هایی وجود دارد که در درمان سرماخوردگی تاثیری بسزایی دارد.

دارو‌های ایرانی که امید درمان بیماران خاص می‌شوند
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به ساخت داروهایی برای درمان بیماری‌های خاص شده است.

«شریف‌ست» امسال پرتاب می‌شود/ تخصیص ۳۶۰۰ میلیارد تومان بودجه به سازمان فضایی در برنامه ششم توسعه/ اعزام انسان به فضا را متوقف نکرده ایم
۶۱ ماهواره مخابراتی در ۴۱ کشور جهان داریم/ به دنبال قرار دادن ماهواره‌های تجاری در مدار هستیم/ ۵۷۰ میلیارد تومان بودجه برای سازمان فضایی در نظر گرفته شده استبراری گفت: بسته‌ای برای مشارکت حداکثری بخش خصوصی در صنعت فضایی است و در همین راستا اپراتور ماهواره مخابراتی تشکیل شده است و در حال حاضر ۶۱ ماهواره مخابراتی در ۴۱ کشور جهان داریم.

مسمومیت ۴۶۰ نفر به دلیل مصرف الکل/ هر مشکلی در نظام سلامت را به وزیر ربط می‌دهند/ آب شرب تهران از سالم‌ترین آب‌هاست/ پزشکان ایرانی کیفیت داروهای داخلی را قبول ندارند
فوت 42 نفر در اثر مصرف الکل / مصرف الکل بیماری‌های سل، ایدز و سرطان را تشدید می‌کند / سرانه 6.4 لیتری مصرف در دنیاحریرچی گفت: از ۱۶ شهریور ماه تا به امروز، بر اثر مصرف الکل ۴۶۰ نفر مسموم، ۴۲ نفر فوت و ۱۶ نفر نابینا شده‌اند.

سرکوب سلول‌های سرطانی با شربتی طبیعی/ سیستم ایمنی بدنتان را با نسخه‌ای خانگی تقویت کنید
یک محقق و پژوهشگر‌ طب سنتی مصرف نوعی شربت طبیعی را در جلوگیری از تکثیر سلول‌های سرطانی مؤثر دانست.

متن کامل سخنرانی جنجالی وزیر بهداشت با دانشجویان علوم پزشکی اهواز
سخنرانی جنجالی وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با ۲ روز تاخیر منتشر شد.

درمان جای جوش صورت با آرد نخودچی + جزئیات
اگرچه آرد نخودچی بیشتر در شیرینی پزی کاربرد دارد، اما شما می‌توانید از خواص بی نظیر این آرد در تهیه ماسکی مفید برای زیبایی خود استفاده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار