دیدار دوستانه اعضای تیم ملی جوانان با رئیس فدراسیون کاراته

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان دختر و پسر اعزامی به المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین امروز (سه شنبه ۱۰ مهرماه) با رئیس فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته، در این دیدار محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته، از زحمات کادر فنی تیم‌های ملی، مسئولین سالن و خوابگاه شهید کبگانیان تهران در مدت ۸ ماهه اردو‌های تیم ملی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این تیم در این مدت در ۳ رویداد مهم قهرمانی آسیا، لیگ جهانی و مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت داشته و قطعاً تجربه‌های برون مرزی خوبی دارد.

دیدار دوستانه اعضای تیم ملی جوانان با رئیس فدراسیون کاراته

وی در ادامه افزود: همچنین مربیان تیم‌های ملی که فرصت‌های بسیار خوبی برای اردونشینان به وجود آوردند تا با قهرمانان بزرگسال دیدار‌های تدارکاتی داشته باشند و بتوانند از تجربیان آن‌ها بهره‌مند شده و آمادگی لازم برسند.

فرجی ادامه صحبت‌های خود، گفت: قطعاً المپیک با سایر مسابقات متفاوت خواهد بود و با توجه به اهمیت مدال‌ها در المپیک نیاز است که قهرمانان ما با دقت و توجه بیشتر در میدان حاضر شده و به مصاف حریفان بروند و امیدوارم با توجه به اعتماد به نفس و بالا بودن روحیه کاراته کاها، در المپیک بهترین نتایج را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: برای اولین بار است که کاراته در یک رویداد المپیک شرکت می‌کند و ما توانستیم از ۶ فرصت ۵ سهمیه کسب کنیم و بسیاری از کشور‌های صاحبنام مانند اسپانیا و فرانسه به این مهم نرسیدند که این امر نشانمی دهد کاراته در ایران جایگاه خودش را پیدا کرده و امیدوارم روند موفقیت و قهرمانی ادامه داشته باشد.

سرمربیان تیم‌های ملی برنامه‌های تمرینی خوبی را برای ملی پوشان پیش بینی کنند تا قهرمانان آمادگی خودشان را تا روز مسابقات حفظ کنند.

فرجی با آرزوی موفقیت قهرمانان و مربیان در المپیک، گفت: امیدوارم ملی پوشان و کادر فنی آن‌ها با کسب نتیجه در آرژانتین مزد زحمات چند ماهه را بگیرند که قطعاً موفقیت در این پیکار‌ها زمینه‌ای مناسب برای قهرمانان ما در مقاطع بالاتر در رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک‌های آینده خواهد بود.
مهران بهنام فر و سمانه خوشقدم سرمربیان تیم‌های ملی نیز از حمایت و پشتیانبی مسئولین فدراسیون در مدت اردو‌ها تقدیر و تشکر کرده و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کردند.

اعضای تیم ملی برای صرف ناهار مهمان فدراسیون بودند. در پایان ملی پوشان و کادر فنی آن‌ها از سوی رئیس و دبیر فدراسیون با رد شدن از زیرقرآن بدرقه شدند.

گفتنی است تیم ملی جوانان امشب تهران را به مقصد آرژانتین محل برگزاری المپیک ۲۰۱۸ ترک می‌کند.


بیشتر بخوانید:باقری: کسب ۴ مدال در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا فنی تیم ملی دارد

آشوری: کاراته، عزت ایران در بازی‌های آسیایی بود

کارنامه درخشان کاراته کا‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار