رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سمنان

مرحله پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲" در سمنان با حضور ۴۰ گردان نمونه بسیجیان از سراسر استان سمنان آغاز شد.

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرحله پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲" در سمنان با حضور ۴۰ گردان نمونه بسیجیان از سراسر استان سمنان آغاز شد.

این مرحله مهم از رزمایش بزرگ "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" هم‌زمان با برگزاری تجمع 100 هزار نفری بسیجیان در تهران در حال انجام باست و گردان‌های بسیج اعم از بیت المقدس و امام علی (ع) و کوثر و گروه‌های نمونه جهادی در آن حضور دارند.

اجرای رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" به مدت 40 روز در استان سمنان برنامه‌ریزی شد و در این مدت بسیجیان حاضر در این رزمایش، علاوه بر نشان‌دادن آمادگی نظامی، در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان نیز توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

از ابتدای برگزاری این رزمایش، گروه‌های جهادی بسیجیان استان سمنان نیز برای امر خدمت‌رسانی در قالب این رزمایش در نقاط محروم استان سمنان مستقر شده و در راستای رفع محرومیت از چهره روستاها و روستائیان در نقاط محروم و دورافتاده این استان، خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی، قرآنی و عمرانی ارائه کردند.

در این مرحله از رزمایش، بسیجیان حاضر از مسیر بلوار امیرکبیر و نیز بلوار امام رضا (ع) به سوی مصلای بزرگ سمنان به صورت حماسی در حال پیاده روی هستند.

انتهای پیام / گ

 رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سمنان آغاز شد

 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار