دلیل حضور رضائیان در تمرین تیم ملی مشخص شد

اوسیانو داکروز دلیل حضور رامین رضائیان در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه این هفته اسامی ۲۸ بازیکن را جهت حضور در مرحله دوم اردوی آماده سازی این تیم در جام ملت های ۲۰۱۹ امارات و دیدار تدارکاتی با بولیوی که قرار است ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود اعلام کرد که در کمال ناباوری نام رامین رضائیان که در هر سه بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به صورت ثابت بازی کرده و از نفرات مورد اعتماد کی روش هم محسوب می شود در این فهرست دیده نمی شد.

با وجود اینکه دعوت نشدن رضائیان به اردوی تیم ملی در روزهای اخیر به یک سوژه جالب در فضای رسانه ای کشورمان تبدیل شده اما زمانیکه خبرنگاران برای پوشش نخستین تمرین این تیم به ساختمان پک گام گذاشتند ناگهان با صحنه عجیبی مواجه شدند چراکه رضائیان همراه با چهار بازیکن دیگر تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و رشید مظاهری مشغول تمرین عرق گیری بود.

حضور رامین رضائیان در تمرین تیم ملی فوتبال

اوسیانو داکروز، مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران درباره دلیل حضور رضائیان در ساختمان پک با وجود غیبت این بازیکن در فهرست ۲۸ نفره کی روش اظهار داشت: حافظه ما خوب کار می‌کند و بازی‌هایی که رامین در گذشته انجام داده است به یاد داریم. او ماتریکس تیم ملی بوده است چراکه تقریباً در تمام بازی‌های مقدماتی و سه بازی ما در جام جهانی بازی کرده است. رضائیان فرآیند تصمیم‌گیری برای انتخاب تیم باشگاهی‌اش را پشت سر می گذارد و می‌خواهد تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند. این تصمیم شخصی است اما هر چه زودتر تیم این فصل خود را انتخاب می کند.

حضور رامین رضائیان در تمرین تیم ملی فوتبال


او تصریح کرد: چرا نباید رامین با ما تمرین کند و کاری انجام ندهد؟ او جزئی از خانواده تیم ملی است و اینجا(ساختمان پک) متعلق به رضاییان و چنین بازیکنانی است. او به تیم ملی دعوت نشده اما جزئی از خانواده ما است.


بیشتر بخوانید:

علی کریمی در صدر فهرست بهترین‌های تاریخ جام ملت‌های آسیا

ساعت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی مشخص شد

مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شد


انتهای پیام / 

حضور رضائیان در تمرین جدید تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار