مقام آمریکایی: دولت ترامپ در حال بررسی معافیت‌های نفتی برای واردات نفت از ایران است

یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود ادعا کرد دولت آمریکا در حال بررسی صدور معافیت‌های تحریمی برای کشور‌هایی است که واردات نفت خود از ایران را کاهش می‌دهند.

مقام آمریکایی: دولت آمریکا در حال بررسی معافیت‌های نفتی برای واردات نفت از ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویتر، مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود ادعا کرد دولت آمریکا در حال  بررسی صدور معافیت‌های تحریمی که از آن به عنوان معافیت‌های SRE یا «معافیت‌های مربوط به کاهش محسوس» یاد کرد، برای کشور‌هایی است که واردات نفت خود از ایران را کاهش می‌دهند.

خبرگزاری رویتر در گزارشی دیگر به نقل از دو منبع آگاه هندی از قصد هند به عنوان سومین وارد کننده نفت جهان برای واردات ۹ میلیون بشکه نفت از ایران در ماه نوامبر و پس از اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران خبر داد.

به گفته یکی از  این منابع پالایشگاه‌های هند برای خرید ۹ میلیون بشکه نفت و معادل ۱.۲۵ میلیون تن نفت از ایران در ماه نوامبر ثبت سفارش کرده‌اند. شرکت نفت هند ۶ میلیون بشکه نفت و شرکت پالایش و پتروشیمی منگلور ۳ میلیون بشکه از ایران دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دولت آمریکا در حال بررسی معافیت‌های مربوط به خرید نفت از ایران است

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار