پای تاکسی به مسیرهای آبی نیز باز خواهد شد +فیلم

SeaBubbles یک شرکت نوپای فرانسوی است که امیدوار است با تاکسی‌های برقی آبی، آژانس دریاها شود.

پای تاکسی به مسیرهای آبی نیز باز خواهد شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمل و نقل درون شهری یکی از مسائل مهمی است که در هر شهری باید به آن توجه شود. وسایل نقلیه مختلفی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی برای جابه‌جایی در سطح شهر وجود دارند. یکی از مشکلات اصلی زندگی در  شهر، ترافیک است. استفاده از وسایل ‌نقلیه عمومی بسیار به کم شدن حجم ترافیک کمک می‌کند. برای زندگی شهری بهتر و با کیفیت‌تر باید از استفاده از خودروی‌های تک‌سرنشین پرهیز کنیم.

آژانس حمل و نقل در آب‌ها در حال آمدن است. شرکت تازه تاسیس "SeaBubbles" یک تاکسی برقی هیدروفویل اختراع کرده است. هیدوفویل به قایق‌های باله دار که گفته می‌شود که این تاکسی‌ها شبیه به آن‌ها هستند. این قایق‌ها دارای باله‌های ایرفویل شکلی می‌باشند که در زیر قایق و در زیر سطح آب قرار می‌گیرند.

هدف از ایجاد این تاکسی‌‌های آبی، آزاد سازی حمل و نقل شهری است، مخصوصا در شهرهایی که دارای راه‌های آبی هستند. نام این تاکسی‌ها Bubble به معنی حباب است. Bubble مانند سرویس‌های دیگر تاکسی رانی دارای یک نرم‌افزار برای پیدا کردن و رزرو یک آژانس است. همچنین این سرویس، دارای اسکله‌های مخصوص است که این تاکسی‌های قایقی از آن‌جا به هر منطقه ای فرستاده می‌شوند.

این اسکله‌ها همچنین مکانی برای شارژ شدن، قایق‌های الکتریکی نیز هست. این اسکله‌ها صرفا از منابع انرژی تجدید پذیر استفاده می‌کنند.

این شرکت به تازگی اولین آزمایش خود را در ژنو به پایان رسانده است. امید است طی پنج سال آینده استفاده از این تاکسی‌های جذاب در 50 شهر به مرحله اجرایی برسد. فیلم این تاکسی جالب را در ادامه مشاهد می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

تاکسی آبی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار