نبی پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ثبات نرخ تخم مرغ در بازار/اختلالات حمل و نقل برای مرغداران دردسرساز شد

یک مقام مسئول گفت:هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۲۰۰ تا ۷ هزار و ۳۰۰ و شانه ای ۱۵ هزار تومان است.

ثبات نرخ تخم مرغ در بازار/اختلالات حمل و نقل برای مرغداران دردسرساز شدناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ تخم مرغ طی یک هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۲۰۰ تا ۷ هزار و ۳۰۰ و شانه ای ۱۵ هزار تومان است.
 
وی با انتقاد از کمبود توزیع دان به واحدهای مرغداری افزود: اعتصاب کامیون داران و اختلالات ایجاد شده در حمل و نقل،کمبود دان در واحدهای مرغداری را به همراه داشته است.
 
به گفته نبی پور از ۱۵ روز گذشته تا کنون نهاده های دامی از بندر جابه جا نمی شود که با این وجود نمی توان دان مورد نظر مرغداران را تامین کرد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه عرضه دان شرکت پشتیبانی امور دام جوابگو نیاز مرغداران نیست،بیان کرد: با استمرار روند فعلی ،فاجعه در صنعت مرغداری رخ می دهد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا با اعتصاب کامیون داران،قیمت نهاده های دامی نوسانی داشته است،گفت: قیمت نهاده های دامی نسبت به هفته های قبل تغییری نکرده است و هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۲۰۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به مرغداران عرضه می شود.
 
نبی پور قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و افزود: شرایط کنونی بازار تخم مرغ بستگی به توزیع نهاده ها دارد چرا که اگر مرغ ها دان مصرفی نداشته باشد،تخمی نمی گذارد.
 
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار در پایان با اشاره به اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ وجود ندارد،تصریح کرد: تولید طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در تامین نیاز داخل نداریم.
 
انتهای پیام/

اعتصاب کامیون داران عامل اصلی کمبود توزیع دان به مرغداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار