فرمانده نیروی انتظامی در قم مطرح کرد؛

استقرار ۳۰۰۰۰ نیروی پلیس در مرز‌های عراق همزمان با اربعین‌ / شناسایی ۹۰ درصد مفسدان اقتصادی دستگیر شده توسط ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) بیش از ۳۰هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در ۳ مرز درنظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار امروز در دیدار با مراجع و علما در قم گفت: نیروی انتظامی این توفیق را داشته که در خدمت مردم باشد و با این خدمت، رضایت مردم هم افزایش پیدا کرده است.

وی اشاره کرد: یکی از ماموریت ها در ایام اربعین کمک به زائرین و رفت و آمد راحت و بی دغدغه آنها است.

سردار اشتری با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در برقراری امنیت زائران اربعین حسینی (ع) ادامه داد: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی (ع) بیش از ۳۰ هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در سه مرز درنظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مشکلات پیش آمده در اوضاع اقتصادی و برخی نارضایتی ها در جامعه اضافه کرد: در ماه های گذشته فشار مضاعفی بر نیروی انتظامی بوده و این نیرو توانسته در موضوعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دفاع از مرزها توفیقات خوبی داشته است.

اشتری با بیان تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با مفسدان اقتصادی ابراز کرد: در روزهای گذشته متهم اصلی پرونده سکه ثامن دستگیر شد که بیش از 10هزار میلیارد تومان کلاهبرداری از مردم داشته است، اگر مردم و دستگاه‌های دیگر به‌کمک نیروی انتظامی بیایند این دستگاه توفیقات بیشتری می‌تواند کسب کند.

 

انتهای پیام/ح

رضایت مردم از نیروی انتظامی افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار