رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛

ترافیک روان در محور‌های اصلی گیلان / بسته بودن ۳ محور فرعی

رئیس پلیس راه گیلان گفت: ۳ محور فرعی گیلان مسدود است و تردد در دیگر محور‌ها با سهولت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توجه به کاهش حجم بارش باران وضعیت ترافیکی در محور‌های اصلی گیلان عادی و روان است و تردد به آسانی انجام می‌شود.

وی افزود: سه محور فرعی گیلان که براثر بارش شدید باران و بالا آمدن آب وتخریب پل و رانش زمین همچنان بسته است و بقیه محور‌ها باز است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: براثر بارش شدید و جاری شدن سیلاب در شهرستان فومن پل حیدرآلات، فوشه و بخشی از محور عبور قلعه رودخان تخریب شده و این محور همچنان مسدود است
حسین محمد پور افزود: محور فرعی پیربازاربه ضیابر در محدوده شیخ محله که به دلیل آبگرفتگی مسدود بود خوشبختانه با تلاش نیرو‌های خدمات رسان بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال نیز از هفته گذشته به علت بارش شدید باران و ریزش کوه و رانش زمین همچنان مسدود است گفت: محور کومله به اطاقور در املش براثر تخریب پایه پل کیازنیک همچنان  بسته است.

رئیس پلیس راه گیلان از همه رانندگان خواست با توجه به مسدود بودن  برخی راه‌های روستایی از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنند تا نیر‌و های خدمت رسان راه هارا بازگشایی کنند.

حسین محمد پور تصریح کرد:رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای جلوگیری از سوانح رانندگی بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ق

 

۳ محور فرعی گیلان مسدود است و تردد در دیگر محور‌ها به آسانی انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.