روایت لبنانی‌ها از مسیر پیاده روی اربعین

پدری که برای زنده ماندن پسرش به امام حسین (ع) توسل کرد +فیلم

شیعیان لبنانی هرساله خود را به مسیر پیاده‌روی اربعین ‌می‌رسانند تا با فرارسیدن چهلمین روز شهادت آن حضرت در کربلا جمع شوند.

پدری که برای زنده ماندن پسرش به امام حسین توسل کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) گروهی از شیعیان سراسر دنیا  توشه سفر خود را آماده می‌کنند تا خود را  به جمع دوستداران اهل بیت برسانند تا همزمان با فرارسیدن چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) در کربلا جمع شوند.

هرساله در کنار این شیعیان پیروان سایرمذاهب هم حاضر هستند که هرکدام برای حضور خود دلایلی متفاوت را بیان می‌کنند. اگر پای صحبت هرکدام از حاضران در مسیر پیاده‌روی اربعین بنشینیم و بپرسیم چرا حاضر شدند سختی راه را به جان بخرند و هر طور که شده خود را به این مسیر برسانند هرکدام دلایل خاص و متفاوتی خواند داشت. در فیلم زیر دو تن از حاضران در این پیاده‌روی که اهل لبنان هستند درباره حس و حال خود از حضور در مراسم پیاده‌روی می‌گویند؛ از بانویی که در حال حمل پرچمی است که سنگینی آن را انکار می‌کند تا پدری که پس از برق گرفتگی فرزندش به امام حسین (ع) توسل کرد و حالا با همان فرزندش در مراسم پیاده‌روی حاضر شده است.

این فیلم با عنوان  قسمتی از مستند از بیروت تا کربلا  در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
خدایا به حق امام حسین (ع) همه مریض ها رو شفا بده
آمین یا رب العالمین
آخرین اخبار