دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

اساسنامه سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان تصویب نهایی شد

مخبر دزفولی گفت: اساسنامه سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان با تاکید بر نحوه شناسایی دانش آموزان با استعداد تصویب نهایی شد.

اساسنامه سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان تصویب نهایی شدبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص جلسه 819 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد،اظهار کرد: اعضای شورا با توجه به توانمندی و موفقیت دانشگاه‌ها و شرایط کنونی کشور بر استفاده از ظرفیت علمی و شرایط دانشی مراکز تحقیقاتی تاکید و پیشنهاد‌هایی را ارائه کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه گفت: رئیس جمهور هم در جمع بندی موضوع بر رفع نیاز‌های دارای اولویت کشور توسط دانشگاهیان و ارائه پیشنهاد‌های آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی و سایر ارکان کشور تاکید داشت.

وی افزود: همچنین مقرر شد با مشارکت معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی  همچنین مجلس شورای اسلامی اولویت‌ها شناسایی شده و بسیج دانشگاه‌ها برای ارائه راه حل و راهکار‌ها توسط آن‌ها انجام شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب نهایی اساسنامه سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: نحوه شناسایی دانش آموزان با استعداد و پرورش و شکوفایی آن‌ها از جمله مهمترین موارد مورد توجه در این اساسنامه بودند.

انتهای پیام/

توجه به شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار