رقیه شجاعی: تمرکزم روی رقابت در بخش تفنگ R۲ بازی‌های پاراآسیایی بود

بانوی پاراتیراندازی کشورمان تأکید کرد برای راهیابی به فینال ماده تفنگ بادی درازکش R۳ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقیه شجاعی بانوی پاراتیراندازی کشورمان در پایان کارش در مسابقات تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا در ماده تفنگ بادی ایستاده R۲ شدم. در آن مسابقه رقبای من تیراندازان چینی بودند که با ایستادن در بین نفرات برتر فینالیست شدم. برای مسابقه فینال استرس زیادی داشتم، چون در فینال زدن تیر‌ها با فرمان داور است و استرس‌زا، اما با کمک مربی‌ام بر استرس غلبه کردم و مدال طلا را بردم.

رقیه شجاعی: تمرکزم روی رقابت در بخش تفنگ R۲ بازی‌های پاراآسیایی بود

وی در ادامه افزود: مربیانم قبل از مسابقه فینال R۲ خیلی خوب به من آرامش دادند و همین آرامش باعث پیروزی من مقابل حریفان شد و مدال طلا را کسب کردم.

شجاعی که در ماده تفنگ بادی درازکش R۳ به عنوامی بهتر از هفدهمی نرسید، گفت: من در این ماده زیاد تمرین نداشتم. سیبل تمرین در شهر ما کشی است و، چون نمی‌توانم سیبلم را عوض کنم، بیشتر تمرکزم روی تفنگ بادی ایستاده R۲ است و در بخش R۳ تمرین زیادی نداشتم. در اردو‌ها هم رکورد‌های من در R۲ خیلی خوب بود و ترجیح دادم تمرکزم را روی این بخش بگذارم. با این حال تلاشم را کردم، اما نتوانستم فینالیست شوم.

بانوی پاراتیراندازی کشورمان همچین خاطر نشان کرد: تمایل دارم در تمام مواد تفنگ بادی فعالیت کنم و البته در این مورد باید با آقای آجورلو مشورت کنم. امیدوارم در شهرم زنجان سیبل الکترونیکی بگذارند تا ما هم بتوانیم در موادی، چون تفنگ بادی درازکش R۳ فعالیت کنیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: از همه مربیانم که از ابتدا مرا کمک کردند تا به امروز تشکر می‌کنم. خانم محبی اولین مربی من بود و آقای امیری مرا کلاس بندی کرد و گفت که در بخش تفنگ موفق خواهی شد. من از بهمن ۹۵ تمریناتم جدی‌تر شد و آقایان رجبی و گل‌پسند خیلی مرا کمک کردند. از همه این عزیزان، مربیانم در تیم ملی و آقای آجورلو تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار بازی‌های پاراآسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار