هفته هفتم لیگ دسته اول؛

صدرنشینی گل گهر با برتری پرگل در خانه ملوان/ رقیب پرسپولیس آلومینیوم را شکست داد

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری پنج بازی و صعود شاگردان وینگو بگوویچ به صدرجدول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(چهارشنبه) با برگزاری پنج بازی برگزار شد و در نهایت گل گهر سیرجان به صدر جدول رقابت ها صعود کرد.

در نخستین بازی امروز آلومینیوم اراک در خانه نود ارومیه یک بر صفر شکست خورد تا با از دست دادن صدرنشینی به صورت موقت در جایگاه سوم قرار گیرد. تک گل این دیدار را عرفان پورافراز به ثمر رساند تا شاگردان وحید بیانلو پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، با کسب ۳ امتاز شیرین به رتبه یازدهم صعود کنند.

در ورزشگاه هفت تیر بابل خونه به خونه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد بادران تهران گذشت تا بابلی ها پس از روی کار آمدن علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی نخستین پیروزی خود در فصل جاری را کسب کنند. محمد حسین باباگلی(۲گل) و رضا آقابابایی برای خونه به خونه و محمد علی اکبرخواه و مجتبی محبوب مجاز برای شاگردان مهدی پاشازاده در این بازی گلزنی کردند. خونه به خونه و بادران به ترتیب با ۴ و ۱۰ امتیاز اکنون در رده چهاردهم و پنجم جدول لیگ یک قرار دارند.

مس رفسنجان به دنبال برکناری علی سامره از سرمربیگری و انتخاب میشو کریستوجویچ در خانه خود با تساوی پرگل ۳ بر ۳ مقابل پرسپولیس پاکدشت متوقف شد.محمد خان احمدی، علی مرزبان و محمد حسین مهرآزما برای مس و حسین امامیان(۲گل) و هادی شکوری برای تیم فرهاد کاظمی موفق به گلزنی شدند. رفسنجانی ها با این تساوی پنج امتیازی شده و در جایگاه دوازدهم باقی ماندند اما پرسپولیس با ۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی انزلی ملوان با نتیجه ۳ بر یک از گل گهر سیرجان شکست خورد تا شاگردان وینگو بگوویچ۱۳ امتیازی شده و تا پیش از ادامه رقابت های هفته هفتم در صدرجدول جای بگیرند. خشایار زبرجد برای تیم فرهادپورغلامی و امین پورعلی(۲گل) و مهرداد آوخ برای گل گهر گلزنی کردند. انزلی چی ها با تحمل این شکست خانگی ۳ امتیازی مانده و در جایگاه پانزدهم جای گرفتند.

در آخرین بازی امروز هم قشقایی شیراز در ورزشگاه میانرود پارس مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. تک گل این بازی را سجاد حیدری به ثمر رساند تا شاگردان نادر دست نشان با ۱۳ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کنند. شاگردان ابراهیم طالبی در تیم قشقایی هم با همان ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم ایستادند.


بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه هفته هشتم تا هفدهم لیگ دسته اول

برترین گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته ششم

تساوی صدرنشین‌ها در روز پیروزی شاگردان پاشازاده


انتهای پیام/

نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
نود ارومیه ، حریف پرسپولیس است!!!!!
آنهم حریفی تدارکاتی!!!!
آخرین اخبار