دستگیری قاتل فراری بعد از ۳ روز در شیروان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری بعد از 3 روز توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام یک مورد قتل در روستای تکمران از حوالی شهرستان شیروان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی اقدام به قتل همسر خود نموده وبلافاصله بوسیله یگ دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه به جهت اهمیت موضوع ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی های هدفمندخود را در این راستا آغاز کردند ، گفت: با رصد اطلاعاتی انجام شده مشخص شد فرد مورد نظر به استان تهران عزیمت کرده است.

سردار مظاهری گفت: ماموران با اخذ نیابت قضائی به استان تهران اعزام و نهایتا بعد از گذشت 3 روز با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی نمایند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را به طرز فجیهی به قتل رسانده است ، اظهار کرد: پلیس با قدرت در مقابل هر گونه اقدام مجرمانه ای که آرامش و آسایش شهروندان را مختل کند با قدرت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود ضمن بالابردن آستانه تحمل، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ب

دستگیری قاتل فراری در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.