استقرار ارتش عراق در مرز با سوریه

نیرو‌های ارتش عراق در چارچوب عملیاتی گسترده برای تأمین امنیت نوار مرزی، در مرز این کشور با سوریه به مسافت ۲۰۰ کیلومتر مستقر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه آرتی گزارش داد ارتش عراق چندین لشکر را در مرزهای عراق با سوریه علاوه بر نقاط مرزبانی مستقر کرده است.

طبق اعلام شبکه آرتی، این استقرار نیروها، در چارچوب عملیاتی گسترده است که از سوی ارتش عراق برای تأمین امنیت نوار مرزی میان عراق و سوریه به مسافت 200 کیلومتر در حال انجام است.

استقرار این نیروها از شمال عراق از منطقه القائم تا منطقه تل صفوک انجام می شود که در پی این عملات، تمامی حفره های امنیتی که از سوی گروه های تروریستی مورد بهره برداری قرار می گرفت، به منظور مسدود کردن نفوذ به داخل خاک عراق بسته خواهد شد.

در این عملیات، لشکرهای هفتم و هشتم ارتش مانع انجام هرگونه قاچاق خواهند شد و بطور پیاپی با نیروی هوایی ارتش عراق و مرکز عملیات هماهنگ خواهند بود.

از سوی دیگر، شبکه آرتی گزارش داد یگانهای اداره اطلاعات نظامی در تیپ 51 پیاده از لشکر 14، در چارچوب وظایف خود در اجرای علمیات بازرسی و کشف سلاح های گروه تروریستی داعش موفق شدند به یک مخفیگاه پر از خمپاره در ناحیه صقلاویه در الانبار وارد شوند. یگانهای اداره اطلاعات نظامی عراق در این انبار 83 خمپاره که بوسیله توپ های 120 میلیمتری استفاده می شود را کشف و ضبط کردند.

استقرار ارتش عراق در مرز با سوریه

استقرار ارتش عراق در مرز با سوریه

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار