رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا

عبدل پور: از رکوردم راضی هستم ولی از مدالم ناراضی

مدال آور تیم ملی پارا دو و میدانی گفت : در حالی توانستم مدال برنز را کسب کنم که مصدوم بودم و خدا را به این خاطر شکر می کنم.

عبدل پور: از رکوردم راضی هستم ولی از مدالم ناراضیبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  این مدال برنز را امین عبدل پور دونده 1500 متر ایران در کلاس T45/46 به ارمغان آورد. او بعد از رقم زدن این افتخار، گفت: در حالی توانستم مدال برنز را کسب کنم که مصدوم بودم و خدا را به این خاطر شکر می کنم. این مدال، نتیجه زحماتی بود که کشیدم. همین جا باید از دکتر دهنوی تشکر کنم چون واقعا به من کمک کرد. دستش را می بوسم.

او اضافه کرد: مسابقه خوبی را در یک آب و هوایی که به آن عادت نداشتم، انجام دادم. کار بسیار سختی بود ولی در نهایت صاحب مدال شدم. البته این را هم بگویم که مسابقه است و این شرایط برای همه یکسان بود اما من از مدالی که به دست آوردم راضی نیستم. رکوردم بد نشد ولی نتیجه می توانست بهتر باشد و من صاحب نقره شوم.

عبدل پور در نهایت گفت: امیدوارم  بتوانم در مسابقات جهانی سال آینده خودم را به بهترین شرایط ممکن برسانم. در این رقابت ها، باید برای کسب سهمیه پارالمپیک بجنگیم و  آنجا خودم را ثابت می کنم و در پارالمپیک هم به دنبال کسب مدال برای کشورم خواهم بود.


بیشتربخوانید :

 تیم ملی آقایان گلبال به مدال طلا رسید

کسب یک طلا سه نقره و یک برنز در شطرنج نابینایان

نصیری: ژاپنی‌ها می خواستند صاحب مدال طلا شوند


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار بازی های پاراآسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار