لزوم توجه مسوولان به مسائل اقتصادی کشور

امام جمعه تبریز ،با تاکید به لزوم توجه مسوولان به مسائل اقتصادی کشور، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دیروز فرمان دادند تا استفاده از متخصصان و فعالان اقتصادی صورت گرفته تا به تبع آن یک فعالیت جهادی انجام شود تا بتوان برای گره‌گشایی پایدار و تامین نیازهای عمومی مردم تلاش کرد.

لزوم توجه مسوولان به مسائل اقتصادی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود :برای مشکلات اقتصادی جاری کشور از جمله نظام ارزی و تورم باید مسوولان تصمیمات جدی گیرند چرا که مشکل گرانی و تورم باعث تنگنایی در زندگی مردم شده و امیدواریم مسوولان به فرامین رهبری عنایت ویژه داشته باشند.

وی،گفت:این کنوانسیون ها برخلاف ظاهر خوش در پوشش مقابله به فساد مالی و تروریسم، تامین کننده منافع نظام سلطه و دشمنان کشورمان است.


وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته پس از بحث‌ها و حواشی زیاد و نظرات موافق و مخالف در رابطه با پیوستن ایران به FATF در نهایت این لوایح در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسید و برای تائید به شورای نگهبان ارسال شد.


خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد : در چنین مواردی باید بسیار دقیق و هوشیار عمل کرد و البته شورای نگهبان بدون هیچ‌گونه اغماضی همیشه از جمهوریت و اسلامیت دفاع کرده و پس از آن مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود دارد و هر کدام از آنها در تمام مسائل دارای پیچیدگی و اختلاف تلاش کرده و آنها را حل و فصل می‌کنند.


وی افزود : باید به برخی افراد که عامدانه و یا از روی ناآگاهی اعتقاد دارند که برای حل مشکلات باید به سمت دشمن برویم و مشکلات را با آنها حل کنیم، تذکر داد که به تاریخ چهل ساله انقلاب نگاهی دوباره بیندازند تا شاید نظرات خود را اصلاح کنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد : عده ای به تصور اینکه تنها راه حل مشکلات کشور رابطه با آمریکا است افکار دشمن را در قالب بن بست نمایی و بحران نمایی ترویج می کنند اما اعتماد به جوانان ، توجه به عظمت ، اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران و همچنین گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن که مانند سلاح شیمیایی عمل می کند و وحدت و یکپارچگی راهکارهای عبور از شرایط کنونی کشور و مقابله با مشکلات است.

 

انتهای پیام/

 

کنوانسیون FATF و CFT در خدمت نظام سلطه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.