در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش زاکانی به چشمک برجامی نعمتی/ رویکرد حذفی لاریجانی در برخورد با مخالفان برجام/ برنامه‌ریزی برای نواصولگرایی باید با تصمیم جمعی باشد

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمک معنادارش به عراقچی گفت: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.


لاریجانی خارج از کمیسیون برجام با نمایندگان فراکسیون ها جلسه گذاشت/علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون ویژه برجام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» مبنی چشمکش به عراقچی در جلسه کمیسون ویژه برجام با هدف به درازا کشیدن این جلسه بوده است، اظهار کرد: نیت نعمتی از چشمک زدن را نمی دانم، اگر گفته‌اند حتما نیت چنین کاری را داشته‌اند.

وی افزود: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه  آیا برگزاری جلسه دو گروه از نمایندگان  مجلس نهم خارج از کمیسیون مذکور با محوریت برجام را تایید می‌کنید یا خیر،اظهار کرد: لاریجانی رئیس مجلس  خارج از کمیسیون برجام جلسه‌ای را با حضور نمایندگان فراکسیون‌ها تشکیل داده بود اما اختلاف نظری پیش آمد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده چشمک جنجالی بهروز نعمتی در کمیسیون ویژه برجام +فیلم

زاکانی در تشریح اختلاف نظر پیش آمده در این جلسه خاطرنشان کرد: در جلسه بحث‌های کارشناسی صورت می‌گرفت اما وقتی این ایرادات خدمت لاریجانی منعکس می‌شد، رئیس مجلس اظهارنظر به معنی حذف و اضافه می‌کرد، در نتیجه یکی از فراکسیون‌ها این مساله قبول نکرد و خود را ملتزم به آن ندانست.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که کدام فراکسیون خروجی جلسه را نپذیرفت؟ اظهار کرد: همان فراکسیونی که مسئولش آقای حداد عادل بود.

وی با اشاره به بحث نواصولگرایی و رونمایی از مانیفست نواصولگرایی تصریح کرد: اگر هر تشکیلات سیاسی در خود تحول ایجاد نکند دچار رکود می شود، اما اینکه تغییر و تحولات چگونه باشد، باید به صورت تصمیم گیری جمعی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابابیل
۱۰:۲۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
سلام .سنگ صبور. تازه فهمیدم که چقدر کار شما سخت است. جوان باشی.خسته نباشید به همه هم کاراتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام . اگر دولت بتواند توسط شرکتهای دانش بنیان در صنعت متالوزی نیز تحقیفات موثر انجام دهد بطوری کلیه الیازهای مورد نیاز صنعت خودرو سازی . لوازم خانگی . لوازم صنعتی برای ساخت قطعات توسط صنعت گان کشورمان تولید شود . با توجه به وجود مواد اولیه (اهن .مس.روی . قلع . الومینیم وغیره ) در ایران ، دران صورت این شرکتهای خارجی خواهند بود که تلاش خواهند کرد در ایران سرمایه گذاری کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
این چه ربطی به ایشون داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
بلاخره ایشون نماینده هستند و می بایست دولت را ملزم به حمایت از شرکت های دانش بنیان در تمامی صنایع مخصوصا کشاورزی و متالوژی نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
چرا به فکر قشر فقیر نیستید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
درست گفتی چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
وقتی کسی رو انتخاب می کنید باید از اون بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
باید از دولت پرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
جناب از دولت و وزرایش بپرسید .
آقای زاکانی مسئول گرانی نیست.
آخرین اخبار