قاسمی:

برخلاف میل باطنی ام در لیگ شرکت کردم/ حواس داوران به مسابقه نیست!

دونده ملی پوش تیم استقلال گفت: امسال به دلیل نداشتن درآمد علی رغم میل باطنی ام مجبور شدم در لیگ شرکت کنم.

برخلاف میل باطنی ام در لیگ شرکت کردم/ حواس داوران به مسابقه نیست!رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم استقلال در مرحله دوم لیگ دوومیدانی بیان کرد: خوشبختانه با درایت و عملکرد تحسین بر انگیز سایر اعضای تیم توانستیم در مرحله اول و دوم به نتایجی که مد نظرمان است برسیم و این شانس را داریم که در مرحله پایانی بتوانیم با پشت سر گذاشتن تیم های آسان پرداخت و ذوب آهن، استقلال را به عنوان قهرمانی برسانیم.

او ادامه داد: باید بگویم تمایل چندانی به حضور در فصل جاری لیگ دوومیدانی نداشتم اما به دلیل اینکه امسال هیچ در آمدی نداشتم و حضور در لیگ هم یک منبع درآمد است تصمیم گرفتم برخلاف میل باطنی ام در لیگ شرکت کنم تا بتوانم از این طریق هزینه هایم را تامین کنم.

ملی‌پوش دو و میدانی در ادامه تصریح کرد: حضور استقلال خیلی به رونق لیگ کمک کرده و انشاالله در سال‌های آینده وضعیت باشگاه‌داری در دو و میدانی بهتر شود. خوشبختانه حضور تیم های قدرتمند استقلال، آسان‌پرداخت، ذوب‌آهن و نفت تهران باعث شده تا هم کیفیت مسابقات بیشتر شود و هم نتایج بهتر از گذشته باشد. به هر حال امیدوارم باز هم تیم های بیشتری برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند  تا دوومیدانی کشورمان پیشرفت کند.

قاسمی در پایان درباره داوری گفت: با وجودی که داوران مانند ورزشکاران قشر زحمت کش جامعه هستند اما برخی داوران اصلا حواسشان به برگزاری مسابقه نبود. در روز مسابقه چندین بار مشاهده کردم دوندگان خط‌های خود را عوض می‌کردند و روی خط می‌دویدند اما داوران نسبت به این موضوع بی اعتنا بودند.  پس از پایان مسابقه ام به سمت سر داور دوی سرعت رفتم و اعتراضم را به او اعلام کردم تا نکات فنی را به داوران گوشزد کند تا در مرحله پایانی که از حساسیت بالاتری برخوردار است دیگر شاهد این مسئله نباشیم چرا که یک اشتباه کوچک از سوی داروان موجب می شود تا زحمات یک ساله یک تیم به هدر برود.


بیشتر بخوانید:

حدادی: شش طلای بازیهای آسیایی را خواهم گرفت

دعوت حدادی به جلسه سازمان تیم های ملی دوومیدانی

تفتیان: المپیک مسابقه‌ای نیست که در کوتاه مدت نتیجه گرفت


انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره عملکردش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار