شهید بهزادپور بدون توقع از کسی برای نظام خدمت کرد

امام جمعه شهرستان جیرفت گفت:هرکس برای خدمت گذاری به مردم در سایه فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب تلاش کند خدا از او دفاع می‌کند.

شهید بهزادپور بدون توقع از کسی برای نظام خدمت کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در مراسم تشییع پیکر شهید محمد رضا بهزادپور ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار گفت: امروز شهادت شهید بهزادپور امیدی در دل همه ایجاد کرد که در باغ شهادت باز است شهادت افتخاری است که به هرکسی نمی‌دهند و این مدال افتخار نصیب شهید بهزادپور شد.

وی افزود: ویژگی محمد رضابهزاد پور چه بود که خدای متعال اورا پذیرفت، محمد رضا جوانی بود اهل زحمت و تلاش و مجاهدت و بدون منت توقع از کسی برای نظام خدمت کرد.

سعادت فر تصریح کرد:هرکس برای خدمت گذاری به مردم در سایه فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب تلاش کند خدا از او مراقبت و دفاع می‌کند؛ و خدای متعال از سروان بهزادپور با شهادت دفاع کرد.

همچنین یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:همه ما میدانیم که امنیت یکی از نعمت‌هایی است که خدای متعال برای انسان به ودیعه گذاشته است.

وی افزود:در سایه امنیت است که اجتماع می‌تواند مسیر تعالی را طی کند واین امنیت با شهادت دلاور مردان نظام انقلاب اسلامی ایران بوجود آمده است.

کمالی پور تصریح کرد:یک عده انسان مجاهد با همه وجود با فساد مبارزه کردند و مسیر شهادت را انتخاب کردند و امروز ماشاهد تشییع پیکر سرباز سرافراز وطن در شهرستان جیرفت هستیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:بهشت را به بها می‌دهند نه بهانه، در مسیر ایجاد امنیت برای مردم شهید شدن اجری دارد که قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست.

کمالی پور گفت:نیروی انتظامی همه تلاشش براین است که امنیت را در جامعه برقرار کند برقرار کند.

شهید محمد رضا بهزادپور در گلزار شهدای شهرستان جیرفت در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
انتهای پیام/ح

شهیدی که خدمت به نظام سرلوحه کارش بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار