افتتاح مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اولین مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی خوزستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدسعید حسینی نژاد، معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: با هدف توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی کشور، افزایش سرعت فعالیت‌های کارآفرینانه در تولید ناخالص داخلی، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار ميان فعالیت‌های کارآفرینانه و ارتقای فضای کسب‌وکار و تولید مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در باغملک گشایش یافت.

وی افزود: فعاليت اين مراكز شامل مشاوره تخصصی به صاحبان ایده‌های نوآورانه مانند تهیه طرح‌های توجیه اقتصادی، فنی و مالی، امکان‌سنجی طرح‌های کسب‌وکار، مدل‌های کسب‌وکار، هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چهارچوب طرح‌های نوآورانه بازارپذیر و کسب‌وکار از جمله زمینه‌های متنوع و متعدد است.

حسینی نژاد عنوان کرد: با توجه به فضای ریسکی و رقابتی در کسب‌وکارها و ارایه مشاوره‌های کارآفرینی اين مراكز می‌توانند، راهگشا و یاری دهنده باشند و به بهبود فضای کسب‌وکار در خوزستان، افزایش تولید و در نهایت ایجاد اشتغال جدید در استان کمک کنند.

انتهای پیام/م

گشایش مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

برچسب ها: اشتغال ، کار آفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.