توان مضاعف پرسپولیسی‌ها با حضور بچه‌های کم توان

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت در حالی انجام شد که از بچه‌های کم توان و معلول در کنار سرخپوشان حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، در روز‌هایی که قهرمانان معلول و جانباز ما در رقابت‌های پارالمپیک خوش درخشیده‌اند و توان انسان‌های معمولی را به چالشی سخت کشیدند، تعدادی از هواداران معلول و کم توان امروز به واسطه یکی از خیریه‌ها در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شدند و به سرخپوشان روحیه، انرژی و قوت قلب دادند.

توان مضاعف پرسپولیسی‌ها با حضور بچه‌های کم توان

این جمع صمیمی که برای تماشای تمرین در ورزشگاه حاضر شده بودند، پس از تمرین با اعضای تیم عکس یادگاری گرفته و سرخپوشان را در آغوش گرفتند و با تقدیر و تشکر از آن‌ها به خاطر بازی‌های غیرتمندانه، خواهان ادامه این روند، به ویژه در بازی برگشت برابر السد شدند.

سرخپوشان تمرین امروز را از ساعت ۱۱ آغاز کردند، ۱۵ دقیقه ابتدایی به کار در سالن بدنسازی اختصاص داشت. پس از آن، با حضور در زمین به فوتبال هدفمند پرداختند.

امید عالیشاه به دویدن دور زمین پرداخت و برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر مارکو استیلینوویچ انجام داد تا مجوز حضور در تمرینات گروهی در این هفته را به دست آورد.

ایگور پانادیچ هم یک شاگرد داشت که بوژیدار رادووشویچ بود. علیرضا بیرانوند و ابوالفضل درویش‌وند در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند و بازیکنان امید هم با توجه به بازی امروز تیمشان حضور نداشتند. امروز همچنین سعید کریمی نیز به دویدن دور زمین پرداخت.

بازیکنان پس از فوتبال هدفمند، تحت نظر مارکو به انجام استارت‌ها و عبور از موانع پرداختند. در ادامه، تمرینات تاکتیکی در گروه‌های قرمز و سفید در دستور کار بود. پاسکاری، کنترل توپ، شوتزنی و سانتر از جناحین در این بخش دنبال شد، در حالی که رادو شوویچ به توپ بسته شده بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار