دادرس: افشین پیروانی در کمیته استیناف حضور نیافت/ رای این پرونده پایان هفته اعلام می‌شود

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده افشین پیروانی در حال نهایی شدن است و رای تا پایان هفته اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و او از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد و سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود، حالا خبر می‌رسد، مسئولان کمیته استیناف، تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی را به پایان رساندند و تنها بررسی‌های نهایی برای اعلام حکم باقی مانده است.

هنوز رای قطعی از سوی کمیته استیناف فدراسیون در پرونده افشین پیروانی اعلام نشده، اما بیشتر بررسی‌ها به اتمام رسیده و قرار است تا پایان هفته اعلام شود.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: از افشین پیروانی ۲ بار دعوت کردیم تا به کمیته استیناف بیاید، اما به دلیل اینکه مادر او مریض بود به کمیته استیناف نیامد. پیروانی باید آخرین دفاعیات را انجام دهند و اگر نیایند، غیابی حکم می‌دهیم.

او افزود: به پیروانی ابلاغ کردیم تا به کمیته استیناف بیاید و آخرین دفاعیاتش را ارائه دهد. رای این پرونده تا پایان هفته اعلام می‌شود. از مسئولان حامی مالی سابق تیم ملی هم دعوت کردیم و چند مرتبه در جلسات ما حاضر شدند، اما از پیروانی خواستیم تا به کمیته بیاید که تاکنون ۲ بار حضور نیافته، اما همچنان منتظر هستیم تا در کمیته حاضر شود.

دادرس در پایان گفت: پیروانی ۲-۳ بار در کمیته استیناف حضور یافت و توضیحاتی داد، اما ابهاماتی وجود دارد که از پیروانی دعوت کردیم تا بازهم پاسخگو شود.

گفتنی است، پس از ماه‌ها قرار است حکم پرونده افشین پیروانی تا پایان هفته اعلام شود و باید دید کمیته استیناف چه حکمی خواهد داد.


بیشتر بخوانید: محرومیت ۵ ساله افشین پیروانی کاهش می‌یابد؟

صالحی: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسید/ سه شنبه حکم می‌دهیم

زمان بررسی پرونده محرومیت افشین پیروانی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره پرونده افشین پیروانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار