نتایج ارزیابی اجرای طرح‌های خوداتکایی از سوی وزرات آموزش و پرورش اعلام شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بنابر اعلام نتایج ارزیابی «اجرای طرح‌های خوداتکایی» از سوی وزرات آموزش و پرورش، مدرسه شهید احمدی لنجاب از توابع شهرستان سنقر و کلیایی رتبه برتر و مدرسه طوبی از شهرستان جوانرود، به عنوان طرح برگزیده، به ترتیب مورد تقدیر و تشویق مقام عالی وزارت و معاون آموزش متوسطه قرار گرفتند.

وی گفت : مدرسه شبانه‌روزی شهید احمدی روستای لنجاب از توابع شهرستان سنقر و کلیایی با مدیریت آقای تیمور نصرتی، با طرح کشت زعفران و کسب امتیاز 76 به عنوان طرح برتر کشوری در سال تحصیلی 97/96 از سوی وزارت برگزیده شده و مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش کشور قرار گرفته است. همچنین مدرسه طوبی از شهرستان جوانرود با مدیریت خانم مریم نجفی، با طرح خیاطی و معرق‌کاری و کسب امتیاز 75.17 به‌عنوان طرح برگزیده انتخاب و مورد تقدیر معاون آموزش متوسطه قرار گرفت.

وی افزود : توسعه و گسترش چنین طرح‌هایی، موجب رشد و شکوفایی دانش و ارزش‌های فرهنگی می‌شود و زمینه را برای پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی، فراهم می‌سازد. این موفقیت‌ها را به جامعه‌ی فرهنگیان استان کرمانشاه، تبریک می‌گویم .

 

 

انتهای پیام/د

توسعه و گسترش طرح‌های خود اتکایی، موجب رشد و شکوفایی می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.