دیدارهای ­سرپرست وزارت اقتصاد با برخی از شرکت کنندگان در اجلاس سالانه بانک جهانی

سرپرست وزارت اقتصاد در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول ،طبق برنامه ریزی های انجام شده، با برخی از مقامات شرکت کننده در این گرد همایی، دیدار و گفت و گو کرد.

دیدارهای ­سرپرست وزارت اقتصاد با برخی از شرکت کنندگان در اجلاس سالانه بانک جهانیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رحمت اله اکرمی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی که در راس هیئتی برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به اندونزی سفر کرده است، در جلسه صبح دیروز این اجلاس بین المللی شرکت کرد.

این گزارش می افزاید، بررسی روند فزاینده حمایت از اقتصاد، آسیب پذیری اقتصادهای نو ظهور و افزایش بدهی های جهانی از محورهای اصلی این همایش بین المللی است که با سخنان رئیس جمهوری اندونزی در شهر بالی آغاز بکار کرد .

در این اجلاس که وزیران اقتصاد و روسای بانک های مرکزی از180 کشور جهان با 3 هزار و 200 نفر در آن شرکت می کنند، ضمن طرح و بررسی مسائل عمده و مشکلات فراروی اقتصادی و توسعه ای جهان ، برنامه ها و عملکرد این دو نهاد مهم اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس همچنین گزارش مالی روسای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به مجمع عمومی دو نهاد مذکور ارائه خواهد شد.

در روز اول این اجلاس روسای بانک جهانی و رئیس صندوق بین المللی پول نیز در سخنرانی هایی، دیدگاه های خود را در مورد چالش های فراروی تجارت جهانی ، تامین مالی برای توسعه و مسائل پولی و بانکی و چرخش مالی با نگاه بر حفظ ارزش پول کشورها بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار