آغاز ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در فارس

معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در استان از امروز ۲۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عبد النبی نجیبی معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس گفت: متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا ۱۰ آبان به سامانه www.adliran.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این فراخوان به منظور توسعه دفاتر خدمات قضایی منتشر شده است، افزود: مسوولیت صحت اطلاعات وارد شده برای ثبت نام با متقاضی است و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای داوطلب ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نجیبی تصریح کرد: نام نویسی در این مرحله به منزله صدور پروانه نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس ادامه داد: جلوگیری از اطاله دادرسی، رضایتمندی مردم و هدایت صحیح آن‌ها برای احقاق حقوقشان از مهمترین اهداف و دستاورد‌های دفاتر خدمات است.

نجیبی افزود: دفاتر خدمات قضایی برای سهولت انجام کار و در راستای سیاست واگذاری امور به مردم تشکیل شده است.

معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس گفت: هم اینک در راستای سهولت انجام کار، ارایه تمام امورات قضایی مانند ثبت دادخواست، ارایه اظهارنامه، ثبت سامانه ثنا و کلیه شکایات در دفاتر خدمات قضایی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار