معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش گفت: حضور معلمان در مناطق عشایری صعب العبور سبب تحقق عدالت آموزشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضوان حكيم زاده، معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش در حاشيه بازديد از مدارس عشايری آرپناه در لالی با اشاره به حضور معلمان در مناطق عشایری صعب العبور بیان داشت: معلمان عشايری فرصت تحصيل علم و دانش را برای كودكان ما در صعب العبورترين مناطق عشايری فراهم كرده اند و اين مسئله به آموزش و پرورش در تحقق عدالت آموزشی كمك می كند.

وي تصریح کرد: معلمان عشايری اين امكان را فراهم مي كنند كه آموزش و پرورش در دورترين مناطق كه دسترسی به آن بسيار دشوار است از حضور معلم و آموزش بهره مند شوند.

حكيم زاده پوشش دوره پيش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان را مطلوب دانست و اظهار داشت: با تلاش های ارزشمند مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان و حمايت خوب عشاير، شاهد حضور گسترده نوآموزان پيش دبستانی در مدارس عشايری در كنار ساير دانش آموزان هستيم.

این مقام مسئول افزود: دانش آموزان مناطق عشايری لالی دارای انگيزه بالايی برای ادامه تحصيل هستند و اشتياق این دانش آموزان به خصوص دانش آموزان دختر بسيار شوق انگيز است و اميدواريم شرايطی فراهم شود كه زحمات اين دانش آموزان به ثمر بنشيند.

گفتنی است؛ صبح امروز معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش به همراه مديركل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسئولان استانی از مناطق عشايری در لالی و منطقه صعب العبور آرپناه بازديد كردند.

انتهای پیام/گ

حضور معلمان در مناطق عشایری عامل کاهش بیسوادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.