رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 7 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد افیونی در یکی از محلات شهرستان اصفهان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سید تقی حسيني"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت : در راستاي اجراي مصوبات قرارگاه عملياتي غدير و اربعين و پاکسازي نقاط آلوده و طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر یک گروه از ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: تعداد 7 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد افیونی که در یکی از محلات شهر اصفهان بودند شناسایی و در عملیاتی غافلیگرانه و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در مجموع 36 بسته هروئین وزن 8 گرم ، 20سانت هروئين، 60سانت حشيش ، 50سانت شيره و20سانت شيشه نیز در این عملیات کشف شد .

سرهنگ حسینی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با همیاری دستگاه قضائی و مشارکت مردمی اجازه جولان و فعالیت به سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع وقانونی می شود.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری توزيع کنندگان خرد مواد افیونی در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.