معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی :

۷۶ فرزند شهید و جانباز بالای ۲۵ درصد شهرستان فریمان جویای کار هستند

معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ۷۶ فرزند شهید و جانباز بالای ۲۵ درصد شهرستان فریمان جویای کار هستند که ایجاد اشتغال برای این عزیزان همت مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در جمع مسئولان و ایثارگران شهرستان فریمان گفت: ۷۶ فرزند شهید و جانباز بالای ۲۵ درصد شهرستان فریمان جویای کار هستند که ایجاد اشتغال برای این عزیزان همت مسئولان را می‌طلبد.

 وی افزود: نسبت میانگین بیکاران در فریمان به نسبت جمعیت جامعه ایثارگران کمتر است از سویی میانگین بیکاران فریمان نسبت به سایر شهرستان‌ها نیز کمتر است که این نشان از وجود فرصت‌های شغلی فراوان در شهرستان فریمان است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی به فرزندان ایثارگر جویای کار فریمان اشاره کرد و گفت: در این شهرستان ۱۵ فرزند شهید و ۶۱ فرزند جانباز بالای ۲۵ درصد در اولویت اول جذب اشتغال هستند که ۳۰ درصد این عزیزان تحصیلات بالای کارشناسی دارند.

خدیوی بااشاره به این که اولویت دوم بنیاد ایجاد بستر برای جذب ۱۲۱ فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد و خواهر و برادر شهید است گفت:در آزمون‌های استخدامی ادارات که در در طول سال برگزار می‌شود هیچ درخواستی برای جذب نیرو در فریمان وجود ندارد.

وی افزود: همه ما در قبال ایثارگری ایثارگران مسئولیت داریم و همه دستگاه‌ها بخشی از فعالیت‌های خود را برون سپاری و به شرکت‌های خصوصی واگذار کرده اند لذا باید ۲۵ درصد جذب آنان از فرزندان شهدا و ایثارگران تامین شود.

انتهای پیام//آ. ح

بیکاری ۷۶ فرزند شهید و جانبازان بالای ۲۵ درصد

برچسب ها: ایثارگران ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.